וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "סחטנו את הסגל, נצטרך להתחיל לעשות קצת רוטציות"

17.12.2020 / 18:32

מאמן מכבי חיפה התייחס למשחק המסקרן מול מכבי פתח תקוה (ש', 19:50, ספורט 1): "לא סתם היא נמצאת במקום שהיא נמצאת". עומר אצילי יגיע?

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1

מכבי חיפה צפויה לפנות לאפואל ניקוסיה על מנת לבדוק אפשרות לצרף את הקשר עומר אצילי לקבוצה. כידוע, אופציית אצילי עלתה בשבועות האחרונים על הפרק, אך במועדון חיכו להחלטה של הבעלים יעקב ואור שחר, האם לנסות ולהחתים את השחקן לאור פרשת הקטינות בה היה מעורב, בגינה שוחרר ממכבי תל אביב.

על פי גורמים המעורים בפרטים, לאחר התלבטויות רבות, במכבי חיפה נוטים לנסות ולצרף את הקשר וזאת בעיקר בשל מידע שהגיע מהמשטרה והפרקליטות, לפיו השחקנים נקיים לחלוטין מכל עבירה פלילית ולכן לא הוגש כתב אישום נגדם.

בעקבות ההחלטה שהתקבלה במועדון, אותם גורמים טוענים שתיעשה פנייה לקבוצה הקפריסאית כדי לבדוק האם שחרורו של אצילי בכלל עומד על הפרק ובאילו סכומים מדובר. הקשר לא מחזיק בסעיף שחרור, אך לפי גורם באפואל ניקוסיה, שני הצדדים לא שבעי רצון מהשידוך, ובקבוצה הקפריסאית צפויים להסכים לשחררו תמורת פיצוי. שחקנים המקורבים לאצילי טוענים שגם השחקן רוצה מאוד להגיע למכבי חיפה ואם אכן תגיע הצעה כספית הוא יפעל מול המועדון הקפריסאי כדי לסייע בשחרור, בעלות שראשי הירוקים יהיו מוכנים לעמוד בה.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
בקרוב בירוק? אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

במקביל, בקבוצה רוצים להתחזק גם בחלק ההגנתי, כשחאתם עבד אלחמיד הוא המועמד המוביל. השחקן עצמו הבהיר לסוכנו בימים האחרונים שהוא מעוניין בעסקת רכישה ולא עבסקת השאלה, שכן הוא לא רוצה למצוא עצמו בקיץ נכנס שוב לאותה תסבוכת בסקוטלנד.

המגן ארנסט מאבוקה סובל מכאב בשריר התאומים, לא סיים את האימון, ובספק למשחק בשבת.בנוסף, שחקן קבוצה הנוער נמצא מאומת לקורונה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
מבחן קשה מול מכבי פתח תקוה. ברק בכר/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

ברק בכר התייחס למשחק המסקרן מול מכבי פתח תקוה במחזור הקרוב ואמר: "זו קבוצה מאוד מוכשרת ולא סתם היא נמצאת במקום שבו היא נמצאת. יהיה משחק קשה. לא נתייחס להגדרות של משחק עונה. נכון שהחצי השנה מול הפועל תל אביב לא היה טוב, נשתדל לקחת את הדברים הטובים ולהגדיל את הדקות היותר טובות שלנו".

לשאלה האם הוא מתחיל לחוש עייפות של שחקנים: "אנחנו בתקופה עמוסה כמו כל הליגה. נצטרך לעשות רוטציה בקרוב. אפשר להגיד שקצת סחטנו את הסגל שלנו עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully