וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "יש קבוצות שהיו מפסידות משחק כזה ב-20 הפרש"

17.12.2020 / 0:00

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מההגנה, אבל פרגן על ניסיון הקאמבק ברבע הרביעי מול וילרבאן: "הראינו אופי, השחקנים עשו מאמץ גדול. מלבד המשחק במדריד, לא הפסדנו בהפרש דו ספרתי אף משחק"

הפלייאוף הולך ומתרחק ממכבי תל אביב. דווקא אחרי שני ניצחונות מרשימים, הצהובים ספגו הערב (רביעי) הפסד תשיעי העונה ביורוליג, 84:81 לוילרבאן בצרפת, ונותרו במקום ה-13 בלבד בטבלה, הרחק ממקום בפלייאוף. סקוטי ווילבקין צלף 25 נקודות והחזיר את הצהובים פעמיים מפיגור דו ספרתי, אבל שוב לא הצליח להביא את הקבוצה של יאניס ספרופולוס לבאר, כשהחטיא על הבאזר שלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
הפסד כואב. ספרופולוס/דני מרון

יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: "לא רצינו לאפשר לקבוצה לקלוע כל כך הרבה נקודות קלות, הם קלעו 30 נקודות ברבע הראשון ו-50 במחצית הראשונה, ולא יכולנו לשלוט במחצית הראשונה בגלל ההגנה שלנו. במחצית השנייה שינינו את המומנטום של המשחק, שיחקנו הגנה הרבה יותר טובה, התחלנו טוב מאוד וחזרנו למשחק, זה הדבר החיובי במשחק הזה, הראינו אופי טוב יותר במחצית השנייה".

המאמן הצביע על הרגע הקריטי במשחק: "אני חושב שהדבר הקריטי היה ב-67:69, אפשרנו לווילרבאן לפתוח פער של 11 נקודות, מה שהיה קריטי לסיום המשחק, אבל לא ויתרנו וניסינו לחזור, היו לנו הזדמנויות, הגענו לזריקה האחרונה כדי להשוות, אני חייב לציין את המאמץ הגדול של השחקנים שלי שלא ויתרו וניסו עד לסיום המשחק".

המאמן הדגיש את הבעיה בהגנה ואמר: "כשאתה קולע 81 נקודות במשחק חוץ, הבעיה העיקרית שלנו הייתה שאפשרנו יותר מדי נקודות זולות של 2 נקודות. נלחמנו עד לסיום ולא ויתרנו, יש קבוצות שכשהן בפיגור של 10 נקודות לקראת הסיום, המשחק נגמר ב-20 הפרש. מלבד המשחק במדריד לא הפסדנו בהפרש דו ספרתי אף משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully