וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מפלסת את דרכה לצמרת, אלבה: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

הקטלאנים הרשימו במחצית הראשונה, אך בסופו של דבר סחטו 1:2 מול סוסיאדד החזקה. מסי חגג ניצחון 300 בקאמפ נואו, קומאן: "עשינו צעד גדול קדימה מול מוליכת הליגה"

תקציר: באיירן מינכן - וולפסבורג 1:2/ספורט 1

ברצלונה הצליחה סוף סוף לחבר שני ניצחונות רצופים בליגה הספרדית כשגברה אמש (רביעי) 1:2 על ריאל סוסיאדד המוליכה ערב המחזור במשחק קצבי, מהנה וקשה מאוד עבור הקטלאנים, שסבלו מהחמצות גדולות של גריזמן, אך נהנו מהצלה אדירה של טר סטגן לבעיטה של איסאק בדקה ה-85 כדי להשיג שלוש נקודות שקירבו אותם עד כדי שש נקודות מהפסגה. וויליאן ז'וזה כבש ראשון לבאסקים, אבל ג'ורדי אלבה הנפלא השווה וגם סידר לפרנקי דה יונג את המהפך בדקה ה-45. ליאו מסי לא הצליח אומנם להשתוות לפלה ככובש הפורה ביותר עבור מועדון אחד (643 שערים), אך חגג ניצחון מספר 300 בקריירה בקאמפ נואו.

אנטואן גריזמן ברצלונה מחמיץ. רויטרס
רשם החמצה מזעזעת. גריזמן/רויטרס

ג'ורדי אלבה, שסיפק משחק נהדר עם שער ובישול, היה מאוד מרוצה מהמשחק של קבוצתו ואמר: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. קשה לשחק בלי קהל, אבל הגישה שלנו הייתה טובה מאוד".

על המשחק המצוין שלו, אמר: "אני שמח יותר כשאני מבשל מאשר שאני מבקיע, אבל תמיד נחמד להבקיע".

גם רונאלד קומאן יישר קו עם אלבה כשאמר: "זו הייתה המחצית הראשונה הכי טובה שלנו העונה. היינו טובים עם הכדור ולחצנו היטב. המחצית השנייה הייתה יותר מסובכת. לא שלטנו בכדור הרבה מהזמן, אבל הגיע לנו לנצח".

"הגישה של השחקנים הייתה טובה מאוד, עשינו צעד ענק. ראיתם קבוצה שיודעת ללחוץ ועשינו את זה מול המוליכה של הליגה. הם ניסו ללחוץ אותנו, אבל היינו טובים עם הכדור. במחצית השנייה לא שלטנו, אבל היו לנו הרבה מצבים".

קומאן המשיך להיות מרוצה כשאמר: "זו הקבוצה שאני רוצה לראות. כל שחקן נתן הכול. כשהיינו עם הכדור, תמיד יצרנו הזדמנויות. ההבדל במשחק הזה היה המשחק שלנו ללא הכדור. מסי לחץ וגם האחרים".

על כך שמינגסה ואראוחו פתחו יחד במרכז ההגנה: "לא היה לי ספק לגביהם. הם בלמים טובים ויודעים מה לעשות. אני מרוצה מההופעה שלהם".

על ההחמצה המזעזעת של גריזמן, אמר: "היה לו מזל רע".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את ריאל סוסיאדד

לכתבה המלאה

נותנת החסות הישראלית מאריכה חוזה עם אתלטיקו מדריד

Plus500 הישראלית, נותנת החסות הראשית של אתלטיקו מדריד החל מיוני 2015, תמשיך ליהנות מגישה למגוון זכויות מיתוג, לרבות הופעת לוגו Plus500 בחזית מדי המשחק הרשמיים של הקבוצה.

הארכת החסות עם אתלטיקו מדריד מגיעה לאחר ההכרזות האחרונות על הסכמי חסות חדשים של Plus500 עם מועדוני כדורגל אירופיים מובילים אחרים, הכוללים את מועדון הכדורגל האיטלקי המצליח אטאלנטה, את אלופת הליגה השוויצרית, מועדון הכדורגל BSC Young Boys, את אלופת הליגה הפולנית, לגיה ורשה בנוסף למתן החסות למועדון הרוגבי האוסטרלי, ה- Plus500 Brumbies.

דוד צרויה, מנכ"ל Plus500: "אנו נרגשים להמשיך את השותפות המצליחה וארוכת השנים שלנו עם אתלטיקו מדריד, שותפות שמעצימה את ההכרה במותג הבינלאומי Plus500. גם בתקופה המאתגרת ששנת 2020 הביאה עמה היחסים עם המועדון נותרו יציבים ואיתנים. אנו מצפים להמשיך ולתמוך במועדון לאורך עונת 2021/22".

מיגל אנחל גיל מרטין, מנכ"ל, אתלטיקו מדריד: אנו מאוד נלהבים לקראת הארכת החסות הראשית של Plus500 לעונת 2021/22. לאחר חמש עונות יחדיו, בנינו שותפות אמיתית שהוכיחה את כוחה גם במהלך החודשים הקשים האחרונים. תמיד הרגשנו את התשוקה והתמיכה של הספונסרית הראשית שלנו והארכת החסות היא תוצאה טבעית של עבודת הצוות שלנו עם Plus500".

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25579 משתתפים

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25579 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully