וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משה חוגג לווה 50 מיליון שקל מעבריין, והבטיח בתמורה את שחקני בית"ר"

"דה מרקר": אם הבעלים לא יוכל להשיב את הכסף, הוא ייאלץ למכור את כרטיסי השחקן של שחקני בית"ר. חוגג בתגובה: "הבל הבלים". המועדון: "בית"ר מעולם לא מושכנה, נפעל משפטית"

בווידאו: מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו על רקע המכירה לשייח מהאמירויות/צילום: רוני כנפו

דיווח באתר "דה מרקר": משה חוגג לווה 50 מיליון שקל מעבריין מורשע, והבטיח שאם לא יוכל להשיב את הכסף, ימכור את כרטיסי השחקן של שחקנים בבית"ר ירושלים. לידי האתר הגיעו מסמכים הנוגעים להסכם שנחתם בחודש מרץ השנה בין חוגג לרועי חיון, עבריין שהורשע בשנת 2016 במסגרת הסדר טיעון בעריכה, ניהול וארגון הימורים, במרמה ובפעולות רכוש אסור. בסופה של הפרשה נגזרו על חיון 28 חודשי מאסר.

לפי הדיווח, חיון העניק לחוגג הלוואה בסך 50 מיליון שקל בריבית שנתית של 12 אחוזים, ובתמורה חוגג הבטיח שאם לא יוכל להשיב את הכסף בהתאם להסכם, הוא יפעל למכור את כרטיסי השחקן של שחקני בית"ר. במקרה כזה, מהכספים שיקבל כביכול ממכירת הכרטיסים חוגג ימשוך את הלוואת הבעלים שהעניק לקבוצה ויעבירה לחיון.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
מכחיש. משה חוגג, מימין/לילך וייס רוזנברג

לפי ההסכם כביכול, כרטיסי השחקן של בית"ר ירושלים הועמדו במצב שבו הם יכולים לעבור מיד ליד בלי שחוגג יכול להתנגד לכך.

כזכור, רק לאחרונה חתם חוגג עם הסכם היסטורי עם השיח' האמירתי חמד בן ח'ליפה, במסגרתו העביר אליו 50 אחוז מהבעלות של המועדון.

ממשה חוגג נמסר: "הבל הבלים, העיתונאים ימשיכו לכתוב ואני אמשיך לעשות. חג ביטקוין שמח".

בהודעה רשמית של בית"ר ירושלים נטען: "בית"ר ירושלים מעולם לא מושכנה ולא הייתה כל כוונה כזאת. מי שטוען אחרת לא קרא את תוכן ההסכם, שלא נחתם מעולם. בית"ר מוזכרת בהסכם כאחד מנכסיו הרבים של חוגג ולא מעבר לזה. בנוסף לבית"ר מוזכרים שם גם נכסים בסכום כולל של מעל רבע מיליארד שקל, סכום שמעיד על חוסנו הכלכלי של משה חוגג. אנו נפעל בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו נגד עיתון דה מרקר על הנזק התדמיתי שנגרם כתוצאה מהפרסום הכוזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully