וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 בחוץ את שפילד יונייטד

השדים האדומים נותרו מושלמים בחוץ והשיגו ניצחון ליגה עשירי רצוף מחוץ לביתם כולל העונה שעברה. רשפורד (צמד) ומרסיאל כבשו

תקציר: שפילד יונייטד - מנצ'סטר יונייטד 3:2/ספורט 1

מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג ננעל היום (חמישי) עם שני משחקים: מנצ'סטר יונייטד ניצחה כצפוי 2:3 אצל נועלת הטבלה שפילד יונייטד, ואסטון וילה סיימה ב-0:0 עם ברנלי.

אנתוני מרסיאל מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
מתקרבים לפסגה. שחקני יונייטד חוגגים עוד ניצחון חוץ/רויטרס

שפילד יונייטד - מנצ'סטר יונייטד 3:2

פתיחת העונה של השדים האדומים לא מרשימה במיוחד, אבל כשמדובר במשחקים מחוץ לאולד טראפורד, הם פורחים. למשחק היום הם מגיעים עם רצף של תשעה ניצחונות חוץ בליגה והערב היא הפכה לקבוצה הרביעית בהיסטוריה של הפרמיירליג שמשיגה עשרה ניצחונות חוץ רצופים. דייויד מקגולדריק כבש שער מפתיע לשפילד החלשה (5), אבל האורחים לא נבהלו. מרקוס רשפורד השווה בדקה ה-26 ומרסיאל הפך עוד לפני המחצית (33) כשהוא נעזר בטעות של רמסדייל השוער, ששגה שוב בדקה ה-51 ואפשר לרשפורד להשיג את השני שלו. דייויד מקגולדריק השלים צמד עם שער מזליקי כשכדור של לינדלוף פגע בראשו ונכנס (87), אך זה לא מנע הפסד מהמארחת. יונייטד אומנם רק שישית אחרי הניצחון הזה, אך אם תנצח במשחק החסר שלה היא תהיה במרחק של שתי נקודות בלבד מליברפול המוליכה. שפילד יונייטד כרגע נראית כמו הקבוצה הגרועה בהיסטוריה של הפרמיירליג עם מאזן מחפיר של 13 הפסדים ותיקו ב-14 משחקים והיא תחזור, אלא אם יקרה נס, לצ'מפיונשיפ בעונה הבאה.

עוד בוואלה!

ערוץ הטלוויזיה הרשמי של מנצ'סטר יונייטד ישודר ב-YES

לכתבה המלאה

משחק נוסף

אסטון וילה - ברנלי 0:0

שחקני רומא חוגגים. Silvia Lore, GettyImages
ניצחון קליל על טורינו. שחקני רומא חוגגים/GettyImages, Silvia Lore

* באיטליה: רומא עלתה למקום הרביעי אחרי 1:3 ביתי על טורינו. ווילפריד סינגו קיבל שני צהובים מהירים והורחק כבר בדקה ה-14 ומול עשרה שחקנים זה לא היה כוחות. הנריך מחיטריאן המשיך בעונה הטובה שלו וכבש את הראשון בדקה ה-27. ג'ורדן ורטו הכפיל בפנדל (43) ולורנצו פלגריני עשה את ה-0:3 בדקה ה-68. אנדראה בלוטי המצוין צימק (73) עם שערו התשיעי העונה, רק אחד פחות מרונאלדו, לוקאקו וזלאטן המוליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully