וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יודיע על פרישה? אנדרס אינייסטה נפצע וייעדר ארבעה חודשים

הספרדי נפצע במדי ויסל קובה, נותח בברצלונה ובספרד מספרים שבגיל 36, הוא שוקל את עתידו. האם זה סופה של קריירה מופלאה?

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:3/ספורט 1

האם אנדרס אינייסטה יפרוש מכדורגל? הקשר האגדי בן ה-36 קרע באופן מלא את שריר הירך במהלך משחק שמינית גמר ליגת האלופות של אסיה, בין ויסל קובה לשנגחאי SUPG. הוא נותח בברצלונה על ידי ד"ר רמון קוגאט המפורסם ויזדקק להחלמה ארוכה שמוערכת בכארבעה חודשים.

העונה ביפן עומדת בפני סיום ו-ויסל קובה מדורגת במקום ה-12 המאכזב, הרחק מהצמרת הגבוהה. אינייסטה צפוי להחמיץ את כל תקופת ההכנה לעונה הבאה וכנראה שגם את המשחקים הראשונים. וכעת יהיה עליו להחליט האם הוא ממשיך לשחק וחוזר למגרשים כחודש לפני שיהיה בן 37, או תולה את הנעליים. בספרד טוענים שהוא שוקל את עתידו.

אינייסטה עבר לקובה ב-2018 אחרי שלפני כן שיחק 16 שנים ארוכות בברצלונה. הוא היה חלק מכמה מהקבוצות הגדולות בהיסטוריה של המועדון, זכה בשלל תארים קבוצתיים ואישיים ורשם גם 131 הופעות בנבחרת ספרד, במהלכן כבש 13 שערים - אחד מהם שער הניצחון על הולנד בגמר מונדיאל 2010.

אנדרס אינייסטה, שחקן ויסל קובה. Hussein Sayed, AP
יחמיץ את כל ההכנה לעונה הבאה. אינייסטה/AP, Hussein Sayed

ביפן אינייסטה סייע לקובה לזכות בגביע הראשון בתולדותיה בשנה שעברה - מה שהעניק לה את הכרטיס לליגת האלופות של אסיה. הוא משמש כקפטן הקבוצה ורשם במדיה 74 הופעות בכל המסגרות, במהלכן כבש 16 שערים ובישל 18 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully