וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הפורוורד טיילר ברון על סף חתימה

16.12.2020 / 11:07

הפורוורד (29, 2.01) ששיחק בהפועל באר שבע בשתי קדנציות שונות צפוי לחתום בשורות הקבוצה של דניאל סאואנה שפתחה את העונה בצורה רעה עם ניצחון אחד בלבד בשבעה מחזורים

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכבי חיפה פתחה את העונה בליגת העל בצורה חלשה ביותר עם ניצחון אחד בשבעה מחזורים והיא מדורגת במקום ה-12 בטבלה שמוביל בתום העונה לליגה הלאומית. הפתיחה החלשה של העונה כבר הובילה את הירוקים לבצע מספר שינויים בסגל, וכעת מוביל אותם למהלך נוסף. הפורוורד טיילר ברון, ששיחק בהפועל באר שבע בעונת 2018/19, ולזמן קצר גם בעונה שעברה, נמצא על סף חתימה בחיפה.

ברון (29, 2.01) הגיע לבאר שבע בקיץ 2018 אחרי קריירה טובה בבלגיה, גרמניה ואיטליה. הוא הפך מיידית לאחד השחקנים הטובים בליגת העל כשהוא מעמיד מספרים של 14.9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים לערב. בעונה שעברה חתם בליגה האוסטרלית, ומיד עם סיומה הצטרף בחזרה לבאר שבע, אך הספיק לשחק רק משחק אחד לפני שליגת העל הופסקה בשל הקורונה.

שחקן הפועל באר שבע טיילר ברון. דני מרון
חוזר לליגת העל. ברון/דני מרון

הגעתו של ברון לחיפה עשויה שלא להיות המהלך האחרון של הירוקים שאיבדו לאחרונה את כריס דואו לפציעה של מספר חודשים. ברון לא ממלא את החור שהותיר דואו במצבת הגארדים של חיפה, ובקבוצה ממשיכים לשקול אפשרויות של גארדים נוספים שנמצאים בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully