וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן גצקו: "מכבי תל אביב? שחטאר לא הייתה יכולה לקבל הגרלה יותר נוחה"

חלוץ העבר של מכבי חיפה: "הסיכויים 35:65 לשחטאר. המשחק בפברואר וזה יתרון, כשהייתי בישראל שיחקנו ב-50 מעלות בקיץ"

תקציר ה-3:4 של מכבי תל אביב על הפועל חיפה/ספורט1

חלוץ העבר, איבן גצקו, הופך למרואיין מבוקש בכל פעם שקבוצה אוקראינית גדולה מוגרלת נגד יריבה ישראלית במפעל אירופי. כך היא כשמכבי תל אביב שיחקה נגד דינמו קייב בשלב הבתים של ליגת האלופות לפני כמה שנים וכך קרה גם הפעם, כשהצהובים הוגרלו למפגש כפול עם שחטאר דונייצק בליגה האירופית.

"אין ספק ששחטאר קיבלה הגרלה יותר טובה משל דינמו קייב", אמר גצקו, "הכדורגל הישראלי התקדם, מכבי תל אביב קבוצה שאפתנית, אבל זה לא כמו לפגוש יריבה מהולנד או בלגיה. שחטאר פייבוריטית, היא לא הייתה יכולה לקבל הגרלה יותר נוחה, בעיקר לאור העובדה שהיא תגיע להתמודדות אחרי פגרה. הייתי אומר שהיחס הוא 35:65 לשחטאר, בעוד הסיכויים של דינמו קייב נגד קלאב ברוז' הם 50:50".

גצקו שיחק במכבי חיפה בשנים 1992-1994 והיה חלק מהקבוצה האגדית של עונת 1993/94. הוא גם הניף גביע במדים הירוקים ולמרות שבחלק גדול מהמשחקים עלה מהספסל, הוא זכור לטובה בכרמל. מכבי חיפה הייתה הקבוצה היחידה בה שיחק מחוץ לארצות ברית המועצות לשעבר.

"העובדה שהמשחק יתקיים בפברואר היא לטובת שחטאר", הוסיף חלוץ העבר בן ה-52, "בתקופה שלי בישראל היו משחקים ב-14:00 בצהריים, ב-50 מעלות. זו הייתה זוועה. יחד עם זאת צריך לומר שאף אחד לא מת והיינו מתמודדים עם הקושי הזה. לשחטאר גם יש הרבה ברזילאים שבדרך כלל אוהבים מזג אוויר חם".

איבן גצקו, כדורגלן עבר. צילום מסך, צילום מסך
"מכבי תל אביב שאפתנית, אבל זה לא כמו לפגוש יריבה מבלגיה". גצקו/צילום מסך, צילום מסך

הבלם הצעיר, ואלרי בונדאר, אמר אתמול בנוגע להגרלה: "נכון שזו לא קבוצה ברמה של קבוצות אחרות שיכולנו לקבל, למשל זלצבורג, ליל או בנפיקה, אבל אין הגרלות קלות בשלב הזה. אני לא יכול להגיד שאני מכיר את מכבי תל אביב עדיין, אבל לקראת ההתמודדות, נלמד אותה. מזג האוויר החמים בישראל בפברואר? אני חושב שזה יהיה מצוין בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully