וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה ניצחה ברמת גן, אשקלון המושלמת היחידה

הצגה של גוני יזרעאלי ברגעי ההכרעה הובילה את הקבוצה מהעמק לניצחון בזיסמן, אשקלון ניצחה ברמת השרון. גליל עליון ורמת גן/גבעתיים ניצחו ונצמדו לצמרת, נתניה גברה בהארכה על עכו, יבנה ממשיכה להתאושש

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

משחקי הליגה הלאומית בכדורסל המשיכו הערב (שלישי) בסיומם נותרה אליצור אשקלון כקבוצה היחידה ללא הפסד בליגה אחרי ניצחון חוץ ברמת השרון. עירוני רמת גן נוצחה לראשונה העונה, כשגוני יזרעאלי הוביל את הפועל עפולה לניצחון גדול בזיסמן. הפועל גליל עליון עם ניצחון ביתי על אליצור קרית אתא והפועל רמת גן/גבעתיים בניצחון חוץ ברעננה גם כן חזק במאבקי הצמרת. בתחתית רשמה אליצור יבנה ניצחון חשוב על קרית מוצקין בעוד אליצור נתניה גברה בדרמה גדולה על הפועל עכו לאחר הארכה.

seperator

מכבי עירוני רמת גן - הפועל עפולה 80:76

המוליכה ערב המחזור רשמה את הפסדה הראשון אחרי חמישה ניצחונות רצופים, בעוד עפולה עולה למאזן ארבעה ניצחונות ושני הפסדים. המשחק בזיסמן היה צמוד לאורך כל שלביו עם שליטה של רמת גן, אלא שבדקות הסיום השתלט על הפרקט גוני יזרעאלי, קלע 8 נקודות ב-2 הדקות האחרונות, ושלשה של מוריאל לוטאטי סגרה את הסיפור עבור החבורה של רועי חגאי. ג'ימי הול הנהדר הצטיין עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים בעפולה, כשיזרעאלי מוסיף 15 נקודות משלו. ברמת גן בלט דלואן גרהאם עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים.

א.ס רמת השרון - אליצור איתו אשקלון 90:77

מי שתפסה את ראשות הטבלה עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים היא הקבוצה של חנן הירשוביץ', שהנחילה הפסד חמישי ברציפות לרמת השרון. אשקלון קיבלה השבוע הודעה כי פול דילייני יקבל אזרחות ישראלית, מה שהופך אותה למועמדת בולטת לעלייה, ובינתיים עם דילייני עדיין כזר היא לא התקשתה בחוץ, הוליכה ב-14 הפרש במחצית ולא חששה לניצחון שלה. קלארק רוזנברג עם 26 נקודות הצטיין באשקלון. עמית ביר-כץ עם 19 נקודות משלו היה המוביל של רתמ השרון.

הפועל עכו/מטה אשר - אליצור נתניה 99:96

קרב התחתית נגמר בדרמה ענקית שעליה חתום איתי מושקוביץ' הנהדר של נתניה. עכו הוליכה בבטחה אך נתניה נגסה בהפרש שלה ברבע האחרון עד שמושקוביץ' מקו העונשין השווה את המשחק וקבע 85:85, כשעכו מפספסת הזדמנות לנצח את ההתמודדות. אותו מושקוביץ' נתן לנתניה את היתרון בהארכה ועמד בלחץ בשניות הסיום כשהוא משלים ערב של 9 מ-9 מהתחום הזה. ברייס וושינגטון הוביל את נתניה עם 24 נקודות, כשמושקוביץ' קולע 22 משלו. 26 נקודות של טים וויליאמס לא הספיקו לעכו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל גליל עליון גוני יזרעאלי. אדריאן הרבשטיין
משחק ענק שלו. גוני יזרעאלי/אדריאן הרבשטיין

אליצור יבנה - מכבי קרית מוצקין 86:93

אחרי פתיחת עונה חלשה, הקבוצה של שי סגלוביץ' רושמת ניצחון שני ברציפות, וזה ממש לא הלך לה בקלות. מוצקין הוליכה 80:84 לקראת סיום המשחק, אלא שאז טרבון יוז, שהגיע רק לאחרונה מעפולה, התעורר, ובכמה מהלכים חשובים נתן ליבנה ניצחון יקר. פרנק האסל הוביל שישה קלעים ביבנה בספרות כפולות עם ערב של 26 נקודות ו-17 ריבאונדים. דיאונטה סימונס היה הטוב במוצקין עם 24 נקודות.

הפועל גליל עליון - אליצור קרית אתא 66:78

קבוצה נוספת שבצמרת הגבוהה היא גליל עליון של ברק פלג, וגם היא במאזן ארבעה ניצחונות מול שני הפסדים. האדומים מכפר בלום שלטו במשחק נגד קרית אתא, שהגיעה אליו אחרי שני ניצחונות רצופים, ולמעט כמה דקות ברבע השלישי, הניצחון שלהם לא היו מוטל בספק. דשון נייט הוביל 5 קלעים בספרות כפולות בגליל עליון עם 15 נקודות, גבי צ'אצ'אשוילי המוכשר קלע 10 נקודות והוריד 13 ריבאונדים. מארלן וויל הוביל את קרית אתא עם 21 נקודות.

עירוני רעננה - הפועל רמת גן/גבעתיים 79:76

הקבוצה השלישית בטבלה עם מאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים היא רמת גן/גבעתיים של מתן חרוש שיצאה מרעננה עם ניצחון דחוק. האורדונים הוליכו ב-15 הפרש אחרי הרבע הראשון, אבל רעננה הצליחה להפוך את המשחק ולהוביל ב-2 נקודות הפרש בסוף הרבע השלישי. רבע אחרון חזק של האדומים נתן להם ניצחון שלישי ברציפות. גיא פלטין קלע 18 נקודות למנצחת, ג'רמי קומבס הוסיף 17 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully