וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' פייבוריט לזכות ב-MVP? "לברון, המאדרפאקר מדאלאס מתקרב"

סקר המנהלים של ESPN לקראת פתיחת העונה מנבא: חילופי השלטון בין לוקה ללברון מתקרבים, אבל הלייקרס פייבוריטים לזכות בעוד אליפות

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

פתיחת עונת ה-NBA מתקרבת, ובארצות הברית ממשיכים בניתוחים המקדימים. אמש (שני) פורסם ב-ESPN סקר אנונימי של אנשי NBA, כולל מנהלים וסקאוטים בליגה, שמנסה לנבא איך תיראה העונה הקרובה.

לשאלה מיהו השחקן הטוב ב-NBA כיום, השיבו המשתתפים באופן חד משמעי. לברון ג'יימס קיבל 7 מתוך 8 קולות, ומנהל של אחת הקבוצות מהמערב אמר בעילום שם: "עד שלא יוכח אחרת ויימצא שחקן אחר, אין שחקן יותר יציב ואמין לקבוצה מנצחת מאשר לברון ג'יימס. יש מי שטוען שאנתוני דייויס הוא השחקן הכי טוב בלייקרס, אבל נטל ההוכחה עדיין עליו. הוא עושה הכול, אבל צריך להוכיח שהוא מסוגל לעשות את זה שנה אחרי שנה".

כך או כך, למרות הקונצנזוס לגבי הדומיננטיות של לברון, יש גם קונצנזוס לגבי זהות היורש שלו: לוקה דונצ'יץ'. כוכב דאלאס קיבל הכי הרבה קולות בתשובה לשאלה מי יהיה ה-MVP של העונה, עם 4 קולות (אחריו ניקולה יוקיץ' עם שני קולות ודמיאן לילארד ויאניס אנטטוקומפו עם קול אחד).

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. GettyImages
ה-MVP הבא? דונצ'יץ'/GettyImages

סקאוט בכיר של אחת הקבוצות במערב אמר בהקשר הזה: "אם שואלים אותי מי השחקן הטוב ב-NBA ומצמידים לי אקדח לראש, הייתי אומר לברון ג'יימס. אבל תן לי להגיד משהו - המאדרפאקר מדאלאס מתקרב אליו, ותכף מגיע. הבחור הזה עומד לזכות בכמה פרסי MVP".

בכל מקרה, נרשמה בסקר הסכמה כללית גם לגבי הדומיננטיות של הלייקרס, שזכתה בהכי הרבה קולות בתשובה לשאלה "לאיזו קבוצה היה את הקיץ הכי טוב". אחריה אטלנטה (שני קולות), אוקלהומה סיטי ופילדלפיה (1 כל אחת). הלייקרס גם הוכתרו כפייבוריטית לזכות באליפות עם ארבעה קולות (הקליפרס, ברוקלין, מילווקי ופילדלפיה קיבלו קול אחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully