וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניצחון לבולטימור על קליבלנד במשחק מטורף

למאר ג'קסון נפצע, חזר בעקבות פציעת מחליפו, והוביל את הרייבנס לניצחון 42:47 על קליבלנד. גודל: "לא נזדרז לחסן שחקנים בגלל הסופרבול"

שחקני בולטימור רייבנס חוגגים. Ron Schwane, AP
חתיכת קינוח למחזור. שחקני הרייבנס חוגגים/AP, Ron Schwane

זה היה חתיכת קינוח למחזור ה-14 ב-NFL. למאר ג'קסון, ה-MVP של העונה שעברה, נפצע וירד לחדר ההלבשה. המשחק עבורו כבר היה גמור, אבל העונה של בולטימור הייתה על הכף. הקוורטרבק חזר, הוביל את בולטימור רייבנס (5:8) לניצחון על קליבלנד (4:9) 42:47, באחד ממשחקי המאנדיי נייט המופרעים שנראו אי פעם.

ג'קסון חזר לאחר שמחליפו טרייס מקסורלי נפצע בברכו. לאחר שהרייבנס הובילו 14:28 בתחילת הרבע השלישי ו-20:34 בסיומו, קליבלנד עלתה ליתרון 34:35 משני טאצ'דאונים, במסירה ובריצה, של בייקר מייפילד. בולטימור חזרה להוביל לאחר מסירה של ג'קסון למרקיז בראון, הבראונס השוו ל-42:42 וג'קסון הוביל את הרייבנס במהלך הבא לעמדת שער שדה. ג'סטין טאקר נעץ את הכדור בין הקורות שתי שניות לסיום, וכאילו כדי לקנח את המשחק המופרע הזה, במהלך האחרון שמטו הבראונס את הכדור מספר פעמים כשהתמסרו לאחור, הגיעו לאנדזון שלהם עצמם ושם חטפו סייפטי - 42:47 בסיום.

ג'קסון סיים עם 163 יארד וטאצ'דאון באוויר והוסיף 124 יארד ושני טאצ'ים על הקרקע, כשהוא נעזר בגיחות לאנדזון של ג'יי קיי דובינס וגאס אדוארדס. בקליבלנד רשם מייפילד 343 יארד ושני טאצ'ים, ניק צ'אב המהולל רץ ל-82 יארד ושתי גיחות לאנדזון.

* קומישינר ה-NFL רוג'ר גודל אמר כי הליגה לא תמהר לחסן שחקנים נגד קורונה בגלל הסופרבול. "יש כאלה שבקבוצות סיכון גדולות יותר, כך שאנחנו לא נעקוף את התור כדי לקבל חיסונים", אמר. בתחילת ימי הקורונה נשמעו ביקורות רבות נגד ארגוני ספורט, על כך שהם מנצלים את כוחם וכספם כדי לבצע ראשונים את הבדיקות, לפני אלה שבאמת צריכים אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully