וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.12: יובנטוס ואינטר מוכנות להציע טריידים לאתלטיקו מדריד על ז'ואאו פליקס

עודכן לאחרונה: 16.12.2020 / 10:27

הגברת הזקנה מציעה את דיבאלה תמורת הכוכב העולה של דייגו סימאונה, הנראזורי, שלוטשים עיניים גם לכיוון פאפו גומס, מוכנים לוותר על לאוטרו

צפו בכל שערי המחזור ה-11 בבונדסליגה/ספורט 1

* בתקשורת האיטלקית טוענים: יובנטוס ואינטר לוטשות עיניים לכיוונו של כוכב אתלטיקו מדריד ז'ואאו פליקס ומוכנות להציע לקולצ'ונרוס עסקאות חליפין. הגברת הזקנה מוכנה להציע את פאולו דיבאלה בתמורה, הנראזורי את לאוטרו מרטינס.

* ב"דיילי מייל" מדווחים: מנצ'סטר סיטי מעוניינת להחתים את ארלינג הולאנד כמחליפו של סרחיו אגוארו, שעדיין לא פתח במו"מ להארכת חוזהו במועדון. הגרמנים כמובן שלא ימהרו למכור את הסקורר הנורבגי שלהם, שסעיף השחרור שלו ייכנס לתוקף ב-2022.

* ווסטהאם מעוניינת להחתים את מרסלו, קשרה של ליון. הברזילאי, שהיה על הכוונת של הפטישים גם בקיץ, נחשב לשחק חופשי.

* בספרד מדווחים שלוקאס טוריירה צפוי לעזוב את אתלטיקו מדריד כבר בינואר. הקשר ששיייך לארסנל לא הצליח להרשים את דייגו סימאונה ולכן הקבוצה לא תאריך את שאילתו עד תום העונה.

*ב"דיילי מירור" טוענים שסמי חדירה קשר יובנטוס החל בשיחות עם קרלו אנצ'לוטי, לקראת מעבר אפשרי לאברטון.

* ב-ESPN טוענים שמסוט אוזיל שחקנה המיובש של ארסנל, עשוי לעבור בקרוב לשחק ב-MLS, כאשר לוס אנג'לס גלאקסי, די סי יונייטד ואינטר מיאמי של בקהאם מעוניינות בו.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. DeFodi Images, GettyImages
יחליף את אגוארו בסיטי? ארלינג הולאנד/GettyImages, DeFodi Images

* בשורות נהדרות לבאייר לברקוזן: הקיצוני המהיר מוסא דיאבי קרוב לחתימה על חוזה חדש ומשודרג עד 2025. הצרפתי בן ה-21, שהגיע מפריז סן ז'רמן בקיץ 2019 תמורת 15 מיליון יורו, כבר סיכם את כל הפרטים והודעה צפויה לצאת בקרוב.

* אחרי שפאפו גומס כוכב אטאלנטה הסתכסך עם גאספריני מאמנו, באיטליה מדווחים שאינטר ומילאן עוקבות אחרי מצבו של השחקן. גומס קושר גם עם מעבר אפשרי ל-MLS, אבל שתי הקבוצות ממילאנו עשויות להציע לו חוזה בתקווה שיסייע להן לזכות בסקודטו.

* בגרמניה טוענים: לייפציג סיכמה עם זלצבורג על רכישתו של דומיניק סובוסלאי תמורת 20 מיליון יורו. שתי הקבוצות נמצאות בבעלות של אותו ספונסר (רד בול), מה שמקל על העסקה למרות שהקשר ההונגרי מחזיק בהצעות נוספות. סובוסלאי הקדים את שון וייסמן ונבחר לשחקן העונה באוסטריה אשתקד. את העונה הנוכחית הוא פתח נהדר עם בישולים ושערים בליגת האלופות, כולל שער דרמטי שהעלה את הונגריה ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully