וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נואשת לחיזוק: "כל שחקן שיגיע יהיה בהתאם לסכום שייחסך משחקן שישוחרר"

15.12.2020 / 8:17

היכולת הלא רעה מול מכבי חיפה לא ניחמה את האדומים ששקועים בקרקעית הטבלה. שחר הירש עשוי לקבל הודעת שחרור, סיכוי קלוש שבן שהר או אלון תורג'מן יגיעו. אלטמן: "לא רוצים לחשוב על מאבקי ירידה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1

היכולת הלא רעה אתמול (שני) בהפסד 1:0 מול מכבי חיפה לא ניחמה אף אחד בהפועל תל אביב. 570 דקות ללא שער זכות, מקום אחרון בטבלה וככל הנראה מאבקי ירידה עד לסיום העונה עושים את שלהם, או איך שאמר אחד השחקנים בסיום: "כבר לא יודעים מה לחשוב, מצד אחד מרגישים טוב על המגרש ושאנחנו שווים יותר נקודות, אבל אנחנו לא מבקיעים ולא מביאים נקודות וזה רק הולך ומסתבך". יחד עם זאת, קלינגר חיזק את שחקניו בסיום והבהיר כי הוא מאמין בהם ובגישה שלהם.

גיל יצחק שחקן הפועל תל אביב לפני בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
עדיין חסר לו כושר משחק. גיל יצחק/לילך וייס רוזנברג

מבחינת ניר קלינגר, הפתרון לבעיות בהתקפה יבוא משחקני הרכש. גיל יצחק ראה דקות ראשונות אתמול אך עדיין חסר לו כושר משחק. מי יצטרף בינואר? בהפועל תל אביב הבהירו אתמול כי יצטרכו לשחרר שני שחקנים כדי לצרף שני שחקני חיזוק לחלק הקדמי: "כל שחקן שיגיע יהיה בהתאם לסכום שייחסך משחקן שישוחרר", הבהירו במועדון. שחר הירש עשוי לקבל הודעת שחרור, כאשר ארמנדו קופר ולבאן קוטאליה כבר קיבלו הודעה כזאת ונותר רק להגיע להבנות כספיות מולם.

עוד בוואלה!

ניר קלינגר: "אהפוך את הקבוצה הזו, הבושה שאני מסתובב איתה כואבת לי יותר מהכול"

לכתבה המלאה
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
השערים שהוא הבקיע בעונה שעברה כל כך חסרים להפועל תל אביב. עומרי אלטמן/לילך וייס רוזנברג

על אף שמות של ישראלים שנזרקים לאוויר כמו אילו של בן שהר ואלון תורג'מן, הסיכוי שיהיה תקציב לעסקה כזו, או שישראלי בכיר יסכים להגיע לסיטואציה הנוכחית קלושים. לקלינגר יש מספר שחקני התקפה זרים על הפרק עוד מהתקופה של משה סיני והוא מחכה לאור ירוק מההנהלה.

בהפועל תל אביב חשבו על אופציית אנתוני וארן, אך השערים שהבקיע לאחרונה בבאר שבע הורידו את האפשרות מהפרק. במועדון לוקחים בחשבון כי בית"ר ירושלים תתחזק במספר שחקנים בחלק הקדמי ותשחרר כמה במקביל, כך שייתכן שיוכלו לצרף שחקן מהבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully