וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אהפוך את הקבוצה הזו, הבושה שאני מסתובב איתה כואבת לי יותר מהכול"

14.12.2020 / 22:52

מאמן הפועל תל אביב לאחר ההפסד המתסכל 1:0 למכבי חיפה: "הבעיה שלנו היא ברורה, אבל לא אוותר. אני יודע שתהיה שנת הישרדות קשה". האם שקל לעזוב אחרי פיטורי משה סיני? "משה פתר לי את הבעיה ואמר לי שאני לא הולך לשום מקום"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1

הפועל תל אביב קיוותה להדהים הערב (שני) את מכבי חיפה ולהיחלץ מהמקום האחרון, אבל החמיצה לא מעט מול המוליכה ובסופו של דבר הפסידה 1:0. ניר קלינגר לא הסתיר את תסכולו במהלך המשחק - במחצית הראשונה מהטעות של סיאנדה קולו שהובילה לשער של ניקיטה רוקאביציה ובמחצית השנייה מההחטאות הרבות של שחקניו - וקבוצתו נותרה עם שלושה שערי זכות בלבד ובצורת מתארכת של 571 דקות בלי גול.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"נצטרך עצבים מברזל". ניר קלינגר בסיום/לילך וייס רוזנברג

ניר קלינגר סיכם: "זה היה מתסכל כרגיל, מאכזב. יש תקווה כי יש פה שחקנים שרוצים ומסוגלים לייצר הרבה יותר, אבל הבעיה שלנו היא ברורה, ולא מהיום. נצטרך לתת על זה את הדעת. אנחנו מגיעים למספיק מצבים כדי לנצח משחקים ולא עושים את זה לצערי. אין לי יותר מדי דברים מתוחכמים להגיד, כי כל דבר ישמע לא טוב. שיחקנו מול מכבי חיפה בצורה נכונה ומסודרת, השחקנים באמת הלכו עם ההוראות יפה. חבל שהאיכות שלנו בחלק הקדמי לא מספיקה, וקצת מזל וג'וש כהן. אבל אנחנו עוד נוריד את הקוף הזה".

על החלק האחורי: "קו ההגנה היה שונה לחלוטין מקו ההגנה הקבוע שלנו. התיאום והביטחון הוא קצת פחות טוב במצב כזה. הגול שקיבלנו היה מתנה שנתנו להם. קולו יכול היה להניע לצד שני ולא קדימה ולאבד אותו. זה אחד לאחד מה שראינו בווידאו והתכוננו אליו. אבל אני לא אוותר. אני אהפוך את הקבוצה הזו. הבושה שאני מסתובב איתה כואבת לי יותר מהכול. אנחנו מקום אחרון עם שלושה שערים".

האם שקל להתפטר אחרי פיטוריו של היועץ לבעלים משה סיני? קלינגר: "יש לי מחויבות חברית למשה, אבל גם מחויבות לעשרות אלפי אוהדי הפועל תל אביב. משה פתר לי את הבעיה ואמר לי שאני לא הולך לשום מקום. אלחם בציפורניים שיגיעו 3-4 שחקנים איכותיים בינואר. אני יודע שתהיה שנת הישרדות קשה ונצטרך עצבים מברזל, אבל אביא שחקנים בינואר בכל מחיר".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב בקרב הקצוות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully