וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי נתניה: סבוריט, קנדיל וגולסה צפויים לשוב להרכב

15.12.2020 / 16:55

גם דן ביטון ככל הנראה יחזור ל-11 של דוניס, ששוחח ממשוכות עם שחקניו בנוגע למחדלים בהגנה: "חשוב שנהיה מרוכזים ונתקן את הטעויות". יובל שדה צפוי לפתוח מנגד, אטפלד: "הם לא מרוצים מהמיקום שלהם. נשתדל להשאיר את זה כך" (רביעי, 20:45, ספורט 5)

מחזור 3הסתיים16/12/2020
מכבי תל אביב
  • גולסה (53)
  • כהן (79)
2:2
  • (30) פרייטר
  • (67) אזולאי
מכבי נתניה
תקציר ה-3:4 של מכבי תל אביב על הפועל חיפה/ספורט1

מכבי תל אביב

במכבי תל אביב טרם התאוששו מהמותחן שעברו מול הפועל חיפה שלשום וכבר מחר מחכה לקבוצה משחק ביתי נוסף מול מכבי נתניה שנדחה מהמחזור השלישי. בשני המחזורים האחרונים של ליגת העל ספגה מכבי תל אביב 6 שערים וזה נתון בלתי נתפס אם זוכרים שבכל העונה שעברה ספגה הקבוצה 10 שערים. גיאורגיוס דוניס צפוי לעשות כמה שינויים בהרכב הפותח. שני המגנים מאור קנדיל ואנריק סבוריט צפויים לחזור אליו, גם אייל גולסה ודן ביטון מתוכננים לחזור ל-11 של היווני, שיצא מאוד מתוסכל מבלומפילד ביום ראשון ושוחח עם שחקניו ממושכות על המחדלים בהגנה.

"דיברנו על המשחק הקודם וחשוב מאוד שבזמן שנותר לנו עד המשחק מחר נעבוד קשה יותר כדי לשפר מספר דברים", אמר דוניס במסיבת העיתונאים, "יש מרווח של 3 ימים בלבד בין המשחקים וחשוב מאוד שנהיה מרוכזים ונתקן את הטעוית שלנו. הרבה קבוצות משחקות בפרקי זמן כאלה, זה לא קל. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים כי מלבד האיכות והיכולת, הריכוז הוא הדבר הכי חשוב גם במבחינה התקפית וגם הגנתית".

על היריבה מחר אמר היווני: "אנחנו מכבדים כל יריבה. אנחנו יודעים, במיוחד בתקופת הקורונה, שכל המשחקים שונים מבעונה שעברה. קבוצות נלחמות כדי להשיג תוצאה. נתניה היא קבוצה מפתיעה וטובה. הם מנסים לשחק כדורגל עם שחקנים טובים. מבחינתי זו אחת הקבוצות היותר טובות בליגה".

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
הרוטציה נמשכת. סבוריט/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מכבי נתניה

"מכבי תל אביב לא מרוצה מהמיקום שלה בטבלה כרגע ואנחנו די מרוצים. נשתדל להשאיר את המצב כך גם אחרי המשחק בינינו", כך אמר הבוקר מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד לקראת המשחק של קבוצתו מחר (רביעי, 20:45, ספורט 5) בבלומפילד מול האלופה, אשר נדחה מהמחזור השלישי.

אטפלד לא אהב את ההתעסקות בתקשורת בבעיות של מכבי נתניה בהגנה אחרי הניצחון בשבת האחרונה על מכבי פתח תקוה 2:3. "מעניין שכאשר סיימנו בתיקו מאופס, איש לא דיבר על בעיות בהגנה אבל כשכבשנו שלושער בשבת, לא דיברו על זה שכבשנו שלישייה. אני מעדיף להתרכז בדברים החיוביים. ברור שאנחנו תמיד רוצים להשתפר במשחק ההגנה ובמשחק ההתקפה ובכל מקרה צריך גם להגיד מילים טובות על השוער שלנו דני עמוס שמציג יכולת מעולה".

הקפטן אלמוג כהן שלא ישחק מחר עדיין לא קיבל אבחנה מלאה לפציעת שריר הירך שלו מכיוון שהמקום עדיין נפוח ומלא בנוזלים. על היעדרותו אמר אטפלד: "יש לנו סגל טוב והמחליפים יעשו את העבודה. כבר שיחקנו בלי אלמוג העונה וחלק ניכר מהמשחק הקודם, היינו בלעדיו כי הוא נפצע במחצית הראשונה".

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, קליאן ואן דר קאפ, אקינשולה אקיניימי, עידו וייר, יובל שדה, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, קוון פרייטר, יונס מלדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ריימונד אטפלד, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא חושב על הבעיות בהגנה. אטפלד/ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה, יובל שדה. ברני ארדוב
ימשיך לקבל קרדיט. יובל שדה/ברני ארדוב

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: בלומפילד

טריוויה

* 141 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 35:70 בניצחונות ועוד 36 לא הוכרעו.

* מכבי נתניה ניצחה רק פעם אחת ב-21 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות (1:4 בפלייאוף העליון באפריל 2018) לעומת 15 הפסדים.

* מכבי תל אביב מובילה את הליגה עם חמישה שערים ברבע השעה האחרונה של המשחקים, אבל עדיין לא כבשה אפילו פעם אחת ברבע השעה הראשונה. לנתניה, לעומת זאת, יש כבר ארבעה שערים ב-15 דקות הפתיחה.

* מכבי תל אביב ספגה שלישיות בשני המחזורים האחרונים. שלושה משחקי ליגה בהם ספגה שלושה שערים או יותר? זה לא קרה מאז תחילת עונת 1998/99, עם רפי כהן בין הקורות. התוצאות אז בשלושת המחזורים הראשונים: 3:3 מול עירוני אשדוד, תבוסה ביתית 3:0 מול מכבי פתח תקוה והפסד 3:2 לעירוני ראשון לציון.

* יונתן כהן מצא את הרשת בחמישה מששת משחקי הליגה האחרונים, ובשלושה כעת ברצף. השיא האישי שלו עומד על ארבעה משחקי ליגה עם שער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully