וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל באר שבע: קלטינס וצדק יחזרו להרכב של אבוקסיס

השניים צפויים לפתוח על חשבון אור דדיה ומרואן קבהא שנפצעו מול קרית שמונה. ז'וזואה אמור לשחק על אף כאבים (רביעי, 20:00, ספורט1)

מחזור 3הסתיים16/12/2020
הפועל חדרה
  • גוזלן (30)
  • אברמוב (78)
2:2
  • (16) וארן
  • (90) חטואל
הפועל באר שבע
תקציר ה-1:2 של הפועל באר שבע על עירוני קרית שמונה/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה תנסה לייצר מומנטום ולהפתיע את הפועל באר שבע. המאמן שרון מימר מתלבט בין דיא לבאבידי לבין נועם כהן בעמדת המגן הימני. שובל גוזלן, שכיכב עם צמד במשחק האחרון, ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד. מימר דיבר לקראת המפגש ואמר: "אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה מאוד איכותית שנמצאת בכושר טוב ועשתה דברים יפים מאוד העונה, גם בליגה וגם באירופה. עשינו צעד קדימה במשחק האחרון נגד בני יהודה, אבל עדיין אנחנו נמצאים במקום שאנחנו לא רוצים להישאר בו. אנחנו חייבים להמשיך עם הגישה שהצגנו מול בני יהודה על מנת לקחת נקודות, כדי שנוכל לצאת למקומות שיתנו לנו יותר שקט ויותר ביטחון".

דיא לבאבידי שחקן הפועל חדרה לאחר הרחקתו. ברני ארדוב
התלבטות בינו לבין נועם כהן. לבאבידי/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תצא מחר למשחק חוץ מול הפועל חדרה שנדחה מהמחזור השלישי במטרה לייצר יציבות ולשמור על מומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות בליגת העל שהקפיצו את יוסי אבוקסיס ושחקניו מהתחתית למרכז הטבלה. אם הפועל באר שבע תנצח גם מחר, היא כבר תיצמד לחלק העליון של הטבלה ותוכל כבר לדבר במונחים של פלייאוף עליון. אור דדיה ומרואן קבהא ייעדרו אחרי שנפצעו שלשום מול עירוני קרית שמונה ובמקומם ישחקו בהתאמה דויד קלטינס ושיר צדק. יתר ההרכב אמור להיות זהה לזה שפתח ביום ראשון, אם כי לז'וזואה יש כאבים בשרירי הבטן כבר תקופה ממושכת והוא ייאלץ להתמודד ולשחק עם הפציעה הזו קרוב לוודאי עוד הרבה זמן. אנתוני וראן שכבש את צמד השערים השבוע, ימשיך לקבל אשראי בהרכב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
שב ל-11. קלטינס/דני מרון

טריוויה

* הפועל באר שבע ניצחה את הפועל חדרה בכל חמשת המפגשים האחרונים. רק במשחק הראשון ביניהן מאז העלייה לליגת העל, הצליחה חדרה להוציא נקודה (2:2 בטרנר בדצמבר 2018).

* הפועל חדרה הפסידה בכל חמשת המשחקים שבהם ספגה ראשונה. בארבעת המשחקים בהם הובילה, השיגה שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* כל שבעת שערי הליגה האחרונים של אנתוני וארן היו באצטדיון טדי (ארבעה במדי באר שבע ושלושה במדי בית"ר ירושלים). שער החוץ האחרון שלו היה לפני כמעט שנה, ב-30 בדצמבר 2019 לרשת הפועל חיפה ב-1:4 של בית"ר.

* שרון מימר פגש את הפועל באר שבע 10 פעמים מאז עזב את תפקיד העוזר (של ברק בכר), ועדיין לא ניצח. המאזן שלו עומד על שתי תוצאות תיקו ושמונה הפסדים עם חמש קבוצות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully