וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן ממשיך לחפש דרך יציאה מיוסטון, אבל ערך אימון ראשון. המאמן מעודד

וול וקאזינס קיוו לשכנע את הארדן להישאר, בארה"ב טוענים שהכוכב "לא מתרגש" אבל בינתיים לא מוצא עסקה: הרוקטס דרשו מפילדלפיה בתמורה את סימונס ועוד שלוש בחירות סיבוב ראשון. סיילאס: "הייתה לנו שיחה טובה"

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ג'יימס הארדן עדיין מקווה לטרייד, כך טוענים היום (שני) בארה"ב. על פי דיווח ב-ESPN, גם הגעתו של ג'ון וול ליוסטון לא מרשימה את הארדן, והוא "לא מתרגש ולא מעוניין" לקראת השותפות החדשה לצד וול, ולמעשה הכוכב הגדול של הרוקטס ממשיך בניסיונותיו לעזוב את הקבוצה ודוחק בה לעשות הכול כדי לקדם טרייד.

וול הצטיין בסוף השבוע במשחק החזרה שלו למגרשים אחרי כמעט שנתיים, ובסיום הוא ודמרקוס קאזינס שלחו מסר להארדן ולמעשה אמרו: יש קבוצה טובה ביוסטון השנה, תישאר. "אני חושב שג'יימס ואני יכולים להיות יופי של שילוב", אמר וול על הציוות הפוטנציאלי, אבל כעת ב-ESPN מדווחים ש"אין שינוי" בכוונות של הארדן, שעדיין מקווה להתחלה חדשה בקבוצה אחרת.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
מי רוצה אותו? הארדן/AP

הארדן, כזכור, הגיע באיחור לאימוני יוסטון, ביקש מההנהלה שתעביר אותו בטרייד, ובארה"ב דווח /שהוא קיבל את ההחלטה לעזוב בגרע שהרוקטס מינו למאמן את סטפן סיילס חסר הניסיון. אבל יוסטון מבקשת לקבל תרומה הולמת עבור אחד הכוכבים הגדולים של הליגה (בעבר MVP ושלוש פעמים מלך הסלים).

השאיפה הגדולה של הארדן היא לשחק לצד חברו לשעבר קווין דוראנט בברוקלין, אבל הנטס לא מתלהבים לצרפו ולא מתכוונים לשחרר את קיירי אירווינג. הארדן ביקש לעבור לפילדלפיה, אבל הסיקסרס לא רוצים לפרק את הצמד ג'ואל אמביד ובן סימונס. בפילדלפיה מדווחים שיוסטון רוצה בנוסף לסימונס, גם שלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט. לאחרונה נטען כי הארדן מבקש לעבור למילווקי, והאפשרות הרצינית ביותר היא דווקא אלופת המזרח מיאמי היט.

סיילאס, בשנתו הראשונה כמאמן, נאלץ להתמודד עם אתגר גדול ומשבר כבר בימיו הראשונים בתפקיד. הארדן ערך אימון ראשון, ולפניו סיילאס שוחח עמו. "אתם יכולים לשאול אותו על מחויבות וכל הדברים האלה", אמר המאמן על הארדן, שסירב לדבר עם התקשורת, "הייתה לנו שיחה טובה. הוא נראה דרוך. הוא שאל שאלות טובות. הוא העלה נקודות טובות. הייתה שיחה טובה. דיברנו כדורסל. אני מאמן כדורסל והוא שחקן כדורסל. מבחינת מחויבות, הוא היה שם. בכל הנוגע לשמועות והדברים האלה, שוב, את זה תצטרכו לשאול אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully