וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את בילבאו ונצמדה לפסגה

האלופה ניצלה הרחקה של ראול גרסיה כבר בדקה ה-13 כדי להשתוות לסוסיאדד ואתלטיקו מדריד. קרוס כבש ראשון (45) אנדר קאפה קבע שוויון מפתיע (52), אך צמד של בנזמה (74 ו-90+3) קבע ניצחון רביעי ברציפות לזידאן. קורטואה רשם הצלת ענק בתוספת הזמן

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם טוני קרוס. רויטרס
הבלאנקוס נצמדו לפסגה. שחקני ריאל חוגגים עם טוני קרוס/רויטרס

במשחק שהוקדם מהמחזור ה-19 בליגה הספרדית, ניצחה הערב (שלישי) ריאל מדריד 1:3 את אתלטיק בילבאו. האלופה, שחזרה לעצמה בשבוע האחרון והרשימה הן בליגת האלופות מול בורוסיה מנשנגלדבאך, והן במחזור שעבר בלה-ליגה מול אתלטיקו מדריד בדרבי - השיגה ניצחון שלישי רצוף בליגה ורביעי ברציפות בכל המסגרות.

הבאסקים נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-13, כשראול גרסיה ראה צהוב שני מוקדם מאוד לאחר עבירה על טוני קרוס, בהחלטה שנראית מעט מחמירה עם בילבאו. האלופה ניצלה זאת והפעילה לחץ על שער היריבה, שהשתלם ממש על סף הירידה להפסקת המחצית עם בישול של ויניסיוס לטוני קרוס, שכבש בבעיטה חדה מחוץ לרחבה.

שחקן אתלטיק בילבאו אנדר קאפה. רויטרס
למרות החיסרון המספרי, בילבאו הצליחה להשוות - אך הפסידה בסופו של דבר. אנדר קאפה/רויטרס

האורחת לא אמרה נואש ולמרות החיסרון המספרי הצליחה להשיג את שער השוויון כשהתקפה מתפרצת נהדרת שכללה צירוף מסירות בין אוסקר דה מרקוס לאנדר קאפה, העמידה את האחרון לבדו מול קורטואה והמגן השווה עבור בילבאו (52). האורחת הלחוצה ביצעה מספר חילופים והצליחה להשיב אליה את היתרון, כשמי אם לא קארים בנזמה הגיע להגבהה של דני קרבחאל ונגח פנימה (74). קורטואה רשם הצלה ענקית בדקה ה-93, ובנזמה השלים בצד השני צמד וכבש את השלישי של הבלאנקוס. ניצחון לריאל מדריד, שנצמדת בפסגה לסוסיאדד ואתלטיקו מדריד.

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, פרלאן מנדי, טוני קרוס, פדריקו ואלוורדה (איסקו, 64), לוקה מודריץ', לוקאס (רודריגו, 75), קארים בנזמה, ויניסיוס (מרקו אסנסיו, 64).

הרכב אתלטיק בילבאו: אונאי סימון, יורי, איניגו מרטינס, יראי אלבארס, אנדר קאפה (לקואה, 80), אונאי ונסדור (מיקל וסגה, 67), דני גרסיה, אלכס ברנגר (איניגו קורדובה, 59), ראול גרסיה (הורחק, 13), אוסקר דה מרקוס (איקר מוניאין, 80), אינאקי וויליאמס (אסייר ויאליברה, 67).

seperator

מהלך המשחק

דקה 11: פדריקו ואלוורדה הכניס כדור נהדר לקארים בנזמה בתוך הרחבה, אך הצרפתי שעמד לבדו מול אונאי סימון בעט לשמיים.

דקה 12: איניאקי וויליאמס פרץ לרחבה ועמד לבדו מול קורטואה, אך הכדור שבעט לא מצא את המסגרת.

דקה 13: כרטיס אדום! בילבאו נותרת בעשרה שחקנים: ראול גרסיה שראה צהוב כבר בדקה ה-8, ביצע עבירה גסה נוספת על טוני קרוס וראה צהוב שני מוקדם והורחק כבר לאחר 13 דקות.

דקה 27: סרחיו ראמוס עלה טוב לכדור קרן שעלה מצד שמאל, אך נגח אותו מעל המשקוף של סימון.

דקה 41: לוקה מודריץ' הקפיץ כדור לרחבה ומצא את ויניסיוס שבעט חלש היישר לגופו של סימון והכדור שלו נהדף.

דקה 45: גול! ריאל מדריד עולה ל-0:1: ויניסיוס מסר מתוך הרחבה לטוני קרוס, והגרמני בעט כדור חד שהלך לפינה ולא הותיר כל סיכוי לסימון.

דקה 52: גול! בילבאו משווה ל-1:1: צירוף מסירות נהדר בין אוסקר דה מרקוס לאנדר קאפה, הציב את האחרון לבדו מול קורטואה, שהדף את הבעיטה הראשונה - אך קאפה עט על הריבאונד וכבש.

דקה 74: גול! ריאל מדריד עולה ל-1:2: דני קרבחאל הגביה כדור לרחבת בילבאו, וקארים בנזמה שנשאר לא מכוסה עלה ונגח פנימה את השני של הבלאנקוס.

דקה 93: וסגה המחליף קיבל כדור נהדר ועמד לבדו מול קורטואה, אך השוער הבלגי רשם הצלה ענקית והשאיר את הבלאנקוס ביתרון.

דקה 93: גול! ריאל מדריד עולה ל-1:3: התקפה מתפרצת של ריאל מדריד מן העבר שני הסתיימה בשער נוסף של קארים בנזמה שסגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully