וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר בספק לאליפות אוסטרליה: "זה מירוץ נגד השעון"

השוויצרי שיחגוג 40 באוגוסט מתקשה להחלים מהפציעה בברכו ומקווה שהטורניר אכן יידחה בשלושה שבועות: "זה ייתן לי עוד קצת זמן להתכונן"

תקציר חצי גמר אליפות אוסטרליה, נובאק דג'וקוביץ' - רוג'ר פדרר/אלהקום יח"צ יורוספורט

האם רוג'ר פדרר יחמיץ את אליפות אוסטרליה? השוויצרי האגדי הודה שהוא בספק גדול לגרנד סלאם הראשון של השנה. למרות שפתיחת הטורניר צפויה להידחות בשלושה שבועות מה-19 בינואר ל-8 בפברואר, פדרר הצהיר שההתאוששות שלו מהניתוח בברכו הולכת ומתארכת, והוא עשוי להחמיץ הזדמנות נוספת להשיג את התואר ה-21 שלו ולשבור את התיקו עם רפאל נדאל.

פדרר, שלא שיחק מאז חצי הגמר במלבורן אשתקד, בתחילה בגלל השבתת הקורונה ולאחר מכן בשל הכאבים בברכו, אמר בטקס הענקת פרסים בשוויץ: "קיוותי לחזור לכשירות של 100% כבר באוקטובר, אבל עד עכשיו אני לא כשיר לגמרי. יהיה גבולי מבחינתי להשתתף באוסטרליה, זה יהיה מירוץ נגד השעון. מעניין לראות אם הטורניר אכן יתחיל ב-8 בפברואר, מה שייתן לי עוד קצת זמן להתכונן".

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
יסגור שנה מחוץ למגרשים. רוג'ר פדרר/GettyImages

הפנומן השוויצרי שהשתתף ב-22 (!) אליפויות אוסטרליה רצופות מאז 1999 וזכה בטורניר שש פעמים (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018), הודה שבהתחשב בעובדה שבאוגוסט הוא יחגוג 40, המטרות העיקריות שלו לשנה הקרובה יהיו ווימבלדון, אליפות ארצות הברית ואולימפיאדת טוקיו, שם הוא יחפש מדליית זהב ראשונה בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully