וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות בליגת האירופית

עודכן לאחרונה: 14.12.2020 / 15:09

מנור סולומון נגד האלופה הישראלית. הגרלה קשה מאוד לצהובים בשלב הנוק אאוט, אליו הם הגיעה בפעם השנייה בתולדותיהם. דוניס: "נעשה הכל כדי לייצג את המועדון כמו שצריך". המשחק הראשון יתקיים בבלומפילד ב-18.2, הגומלין בקייב ב-25.2

תקציר ה-3:4 של מכבי תל אביב על הפועל חיפה/ספורט1

מכבי תל אביב תשחק נגד שחטאר דונייצק ומנור סולומון בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. אלופת ישראל השתתפה היום בהגרלה אחרי שהבטיחה את עלייתה בפעם השנייה בהיסטוריה, והראשונה מאז 2013/14, בזכות הטיל של אנריק סבוריט ב-0:1 על סיבאספור ביום חמישי. עד כה היא הכניסה לקופתה מעל 12 מיליון יורו ממענקים. גאורגיוס דוניס ושחקניו יארחו את המשחק הראשון ב-18 בפברואר ויתארחו באוקראינה שבוע לאחר מכן.

מנור סולומון וחבריו סיימו קמפיין מרשים בליגת האלופות והצליחו להשיג את הכרטיס לליגה האירופית על חשבון אינטר. שחטאר מעולם לא פגשה יריבה מליגת העל וזו תהיה הפעם הראשונה.

"קשה לומר בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית שיש הגרלה נוחה", אמר המאמן דוניס, "שחטאר קבוצה מעולה שהציגה יכולות נהדרות נגד ריאל מדריד ואינטר בליגת האלופות. יש לה שחקנים מעולים ומנור סולומון הוא אחד מהם. זו קבוצה שבשנים האחרונות השתתפה על בסיס קבוע במפעלים האירופים".

דוניס התייחס לעובדה ששחטאר תגיע למשחק הראשון שיערך ב-18 בפברואר בבלומפילד ככל הנראה אחרי פגרת חורף ארוכה: "אני חושב שזה טוב עבורנו שהם מגיעים אחרי חודשיים ללא משחקים, אבל מדובר בקבוצה מספיק מנוסה וטובה עם שחקנים טובים. העדיפות שלנו כרגע לשפר את היכולת שלנו כקבוצה. כשאנחנו משחקים בבית אנחנו יודעים ששער חובה הוא מסוכן ולכן צריכים להיות אגרסיביים ואחרי זה להתכונן למשחק החוץ בהתאם. עבורנו מדובר בניסיון חשוב מאוד וגם חשוב לנו לייצג את מכבי כמו שצריך. נעשה הכל כדי לייצג את המועדון כמו שצריך".

בסיום דבריו התייחס המאמן גם למותו של מאמן נבחרת צרפת בעבר, ז'ראר הוייה, שהלך לעולמו ואמר: "אני רוצה גם להביע את תנחומיי בעקבות מותו של הוייה שהלך לעולמו הלילה. הוא היה אחד מאנשי הכדורגל הגדולים בעולם".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול מנור סולומון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שוב ראש בראש. מנור סולומון מול אבי ריקן/ברני ארדוב

שאר המשחקים

וולפסברגר - טוטנהאם
דינמו קייב - ברוז'
ריאל סוסיאדד - מנצ'סטר יונייטד
בנפיקה - ארסנל
הכוכב האדום בלגרד - מילאן

אנטוורפן - ריינג'רס
סלביה פראג - לסטר סיטי
רד בול זלצבורג - ויאריאל
בראגה - רומא
קרסנודאר - דינמו זאגרב

יאנג בויז - באייר לברקוזן
מולדה - הופנהיים
גרנאדה - נאפולי
ליל - אייאקס
אולימפיאקוס - פ.ס.וו איינדהובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully