וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומאו דורש סבלנות, דורסי עוקץ: מכבי תל אביב מוכנה להמשך השבוע העמוס

עודכן לאחרונה: 14.12.2020 / 23:30

אחרי שהצהובים סימנו וי על האתגר שקבוצות יורוליג אחרות לא עמדו בו, הקפטן מסיר חלודה ודורסי מתחמם לקראת משחק הנוקאאוט הבא. יריבת מכבי בחמישי וילרבאן ניצחה בקלילות בליגה הצרפתית 66:101 את לה פורטל

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

תחילתו של שבוע כפול ביורוליג היא תמיד פתח להפתעות במשחקי הליגות המקומיות, לאור נטייתן של קבוצות היורוליג להעניק מנוחה לכוכביהן ולשמור כוחות. זה עשוי להיות חלק מההסבר להפסדיהן אתמול (ראשון) של אולימפיה מילאנו באיטליה וזניט סנט פטרסבורג ב-VTB, ולהסתבכויות של באסקוניה וברצלונה בספרד.

אבל למכבי תל אביב לא היה את הלוקסוס לוותר ולשחרר במשחק שמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל חיפה, והיא טיילה לניצחונה הגבוה ביותר העונה בזירה המקומית, 73:98. כעת יתפנו הצהובים לשני משחקי החוץ הבאים שלהם באירופה - ביום רביעי בווילרבאן וביום שישי בברצלונה.

"יש לנו מטרות, אנחנו רוצים לזכות בכל התארים בישראל, וכשיש משחק גביע - מדברים על החשיבות שלו", אמר ג'ון דיברתולומאו. "אני מרוצה מהצורה שבה שמרנו לאורך רוב המשחק, וההגנה עזרה לנו להיות אפקטיביים בהתקפה".

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו מול שחקן הפועל חיפה אופק אביטל. אדריאן הרבשטיין
לאט לאט חוזר לעצמו. ג'ון דיברתולומאו/אדריאן הרבשטיין

עיקרי הדברים

  • הניצחון הגבוה ביותר של מכבי תל אביב העונה בישראל
  • ג'ון דיברתולומאו מתחיל לחזור לעצמו, ודורש סבלנות
  • טיילר דורסי עוקץ בטוויטר לקראת המשחק מול חולון

עוד בוואלה!

גביע המדינה: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חיפה 73:98 בדרך לרבע הגמר

לכתבה המלאה

הקפטן, שחזר מפציעות ממושכות לפני כשלושה שבועות, רשם את הופעתו הטובה ביותר עד כה, עם 11 נקודות, שלושה ריבאונדים, שלוש חטיפות וחמישה אסיסטים ב-16 דקות. "ברור שאני צריך סבלנות ועליי לעבוד משחק אחרי משחק", הסביר. "יהיו לי עוד ימים פחות טובים, ואני רוצה לעזור בכל דרך שאני יכול ולא לרדת על עצמי יותר מדי".

מי שכבר מוכן למשחק הנוקאאוט הבא, גמר גביע ווינר נגד הפועל חולון בעוד 12 ימים, הוא טיילר דורסי. בחשבון הטוויטר של ה"ספורט רבי", ג'ושוע הליקמן, הוצגה ההטבעה של גארד מכבי תל אביב, אולם טיירוס מגי החולוני הגיב בסרקזם "זה היה חלש". דורסי השיב לו בעוקצנות: "אתה שונא בתגובות כמו אוהד. שמור על האנרגיה הזאת למשחק הגביע בהמשך החודש".

seperator

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי הקרוב, וילרבאן לא התקשתה הערב במשחק שהוקדם מהמחזור ה-27 בליגה הצרפתית והביסה 66:101 את לה פורטל. אמין נואה הצטיין בשורות המנצחת עם 20 נקודות כשאלריק פרימן וגרשון יאבוזל קלעו 15 ו-14 בהתאמה. לאחר שישה משחקים וילרבאן נמצאת במקום החמישי בטבלת הליגה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully