וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חיפה 73:98 בדרך לרבע הגמר

העולה החדשה עשתה חיים קשים במשך שני רבעים וחצי, עד שהאלופה טסה קדימה עם ריצת 3:27 וסגרה עניין. ווילבקין הצטיין עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. אדריאן הרבשטיין
כרגיל, האיש של האלופה. ווילבקין/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב העפילה הערב (ראשון) לרבע גמר גביע המדינה, לאחר שהביסה את הפועל חיפה 73:98. זו היתה הפעם השלישית העונה שהצהובים מתגברים על העולה החדשה, לאחר שעשו זאת גם בגביע ווינר ובליגה, והפעם זה הלך קצת יותר קל. החיפאים היו בעניינים במשך שני רבעים וחצי, עד שהאלופה טסה קדימה וסגרה עניין כדי לעשות צעד נוסף אל עבר הגביע, בו לא זכתה כבר שלוש שנים.

לאור העומס הגדול הצפוי במהמשך השבוע, עם משחקים מול וילרבאן וברצלונה, בחר יאניס ספרופולוס להשאיר את עומרי כספי מחוץ לסגל לצד אלייז'ה בריאנט, דרגאן בנדר וכריס ג'ונס שלא התלבשו. בהיעדרם דאג סקוטי ווילבקין לקחת את המשחק על עצמו והוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 21 נקודות (6 מ-12 ל-3) ו-8 אסיסטים.

שחקני מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עוד צעד בדרך להשבת הגביע/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. אדריאן הרבשטיין
הבריחה הגיעה ברבע השלישי. ז'יז'יץ'/אדריאן הרבשטיין
שחקן הפועל חיפה ג'ייסון סיגרס. אדריאן הרבשטיין
העולה החדשה החזיקה מעמד שני רבעים וחצי. סיגרס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, עוז בלייזר, אנטה ז'יז'יץ' ואותלו האנטר, בעוד הפועל חיפה הציבה את ג'ייסון סיגרס, קינן אוונס, עמית שמחון, לנארד פרימן ואיגור נסטרנקו, ומיד עלתה ל-0:6. ווילבקין צלף שלשה ראשונה והפך ל-8:9, ראקים באקלס קם מהספסל והשיב את החיפאים ל-11:15, אך סנדי כהן והאנטר העניקו לאלופה 15:18 ו-19:22 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

באקלס צלף את השלשה השלישית שלו והשיב את היתרון לחיפה - 25:27. נסטרנקו הגיע ל-8 נקודות, ווילבקין קלע את השלשה השלישית שלו בצד השני והשווה ל-34:34 עם מהלך של ארבע נקודות, ולאחר מכן צלף אחת נוספת. במחצית הראשונה לוח התוצאות על 40:43 לאלופה, שקיבלה 13 נקודות מהכוכב שלה. באקלס בלט מנגד עם 10.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו מול שחקן הפועל חיפה אופק אביטל. אדריאן הרבשטיין
לא היה פשוט בפתיחה. דיברתולומאו מול אביטל/אדריאן הרבשטיין

רבע 3:

אוונס ונסטרנקו השיבו את הלבנים ל-47:50, אלא שזוסמן ענה עם שתי שלשות רצופות, אוונס ביצע עבירה בלתי ספורטיבית והצהובים חזרו ל-50:55. נסטרנקו הוסיף עבירה בלתי ספורטיבית משלו והפער צמח ל-50:64, בדרך לריצת 0:17. לרבע האחרון עלו הצהובים ביתרון בטוח של 55:74, לאחר רבע שלישי של 15:31 וריצה של 3:27.

רבע 4:

ווילבקין המשיך בשלו, ז'יז'יץ' הצטרף והפער צמח ל-62:86. משם והלאה היה זה לפרוטוקול בלבד, כשספרופולוס דאג לנצל את הגארבג' טיים כדי להכניס את דורי סהר ויונתן אטיאס. זה נגמר ב-73:98.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. אדריאן הרבשטיין
מחצית שנייה מוחצת. דורסי/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חיפה: קינן אוונס 16 ו-6 אסיסטים, איגור נסטרנקו 16, רקים באקלס 13, עמית שמחון 9, ג'ייסון סיגרס 9, לנארד פרימן 6, כרם משעור 2, זיו בן צבי 2. אופיק אביטל (9 דקות), להב הולין (2 דקות), עמית כהן (2 דקות) וגור לביא (2 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 21 (6 מ-12 ל-3) ו-8 אסיסטים, אנטה ז'יז'יץ' 14 ו-11 ריבאונדים, טיילר דורסי 12, ג'ון דיברתולומאו 11, יובל זוסמן 10, אותלו האנטר 9 ו-8 ריבאונדים, עוז בלייזר 4, אנג'לו קלויארו 4, דורי סהר 3, יונתן אטיאס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully