וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.12: פאפו גומס בדרך החוצה מאטאלנטה, בונוצ'י סירב לפפ, גרסיה לריאל מדריד?

חלון ההעברות יפתח בתחילת ינואר והקרקע מתחממת. סובוסלאי מתקרב ללייפציג, מילאן מחזרת אחרי מנדס, חדירה לאברטון?

תקציר: בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 5:1/ספורט 1

שמועות

* פאפו גומס בדרך החוצה מאטאלנטה. קפטן אטאלנטה נמצא בעיצומו של עימות חזיתי עם המאמן ג'אן פיירו גספריני, אחרי שהשניים החליפו דין ודברים במחצית המשחק מול מיטיולנד, וכעת נחוש לעזוב.

* דומיניק סובוסלאי, שהיה על הכוונת של הרבה קבוצות גדולות באירופה, יעזוב את רד בול זלצבורג בינואר ואם לא תהיינה הפתעות מרעישות, הוא יחתום במדי אחות הגדולה, ר.ב. לייפציג. ההונגרי בן ה-20 אמר: "נשארו לי כמה משחקים עד פתיחת חלון ההעברות ואז אבחן מה הצעד הכי נכון לקריירה שלי".

* מאמן בורוסיה מנשנגלדבאך, מרקו רוזה, הוא האיש שהנהלת בורוסיה דורטמונד רוצה למנות למאמן במקום לוסיאן פאבר המפוטר. אם הוא אכן ימונה, הוא יתחיל לעבוד בדורטמונד רק בסוף העונה. אדין טרזיץ' שהיה עוזרו של פאבר בקבוצה, יעמוד על הקווים עד הקיץ.

* אריק גרסיה אמנם מקושר ללא הרף בחתימה בברצלונה, אבל גם ארסנל וריאל מדריד פוזלות לכיוון הבלם הצעיר של מנצ'סטר סיטי. הקטלאני בן ה-19 יסיים את חוזהו בקיץ ולכן רכישה שלו בינואר צפויה להיות במחיר נמוך יחסית.

* לפי דיווחים בספרד, מילאן נלחצה מהדיווחים על התעניינות של ריאל מדריד בנונו מנדס ותגיש בקרוב הצעה לספורטינג ליסבון. המגן השמאלי בן ה-18 נחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל הפורטוגלי.

דומיניק סובוסלאי שחקן זלצבורג. Adam Pretty, GettyImages
בדרך לאחות הגדולה. סובוסלאי/GettyImages, Adam Pretty

* סמי חדירה שלא משחק כלל ביובנטוס, התייחס אתמול לאפשרות שיעבור לאברטון ויאחד כוחות עם קרלו אנצ'לוטי: "אנחנו מדברים ומתכתבים בטלפון, הוא יודע מה המצב שלי. אבל יכול להיות שאעבור לקבוצה אחרת לגמרי, מחוץ לאנגליה".

* ב"קאלצ'ומרקטו" מספרים שלאונרדו בונוצ'י שוב סירב לפפ גווארדיולה, שרודף אחריו כבר שנים ארוכות. לפי הדיווח, מאמן מנצ'סטר סיטי רוצה לצרף בלם ותיק ומנוסה וגישש אצל האיטלקי, אבל גם הוא וגם יובנטוס השיבו בשלילה.

* אינטר מקווה לעשות מיני מהפכה בחוליית הקישור שלה בינואר ולא פחות מארבעה שחקנים עומדים למכירה או לכל הפחות השאלה: לכריסטיאן אריקסן, ראג'ה נאינגולן ומתיאס וסינו, הצטרף גם איבן פרישיץ'. על פי "גאזטה דלו ספורט", באינטר מאוד לא מרוצים מהקרואטי הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully