וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 105 שנים: קליבלנד תיפרד מהכינוי "אינדיאנס"

קבוצת הבייסבול מאוהיו החליטה ללכת בדרכו של מועדון הפוטבול מוושינגטון ולומר שלום לכינוי הפוגעני שליווה אותה מראשית המאה ה-20. הנשיא היוצא דונלד טראמפ תקף את ההחלטה

אוהדי קליבלנד אינדיאנס. AP
הגיע הזמן למשהו חדש. אוהדי קליבלנד/AP

רוחות הפוליטיקלי קורקט מנשבות חזק בשנים האחרונות בספורט האמריקאי ולאחר שקבוצת הפוטבול מוושינגטון ויתרה בשנה שעברה על הכינוי הפוגעני "רדסקינס" והפכה לפחות זמנית להיות "וושינגטון פוטבול טים", הלילה (בין ראשון לשני) נרשמה עוד פיסת היסטוריה כאשר נודע כי קבוצת הבייסבול מקליבלנד תיפרד בתום 105 שנים מהכינוי "אינדיאנס" ותחפש לעצמה שם חדש.

הקבוצה עצמה צפויה להכריז באופן רשמי על השינוי עוד השבוע והוא מגיע כמעט שלוש שנים אחרי שהיא כבר עשתה צעד ראשון בכיוון המבורך הזה ונטשה את הלוגו שליווה אותה במשך עשורים רבים - זה של "צ'יף ווהו".

על פי הדיווחים המגיעים מהתקשורת האמריקאית, נכון לרגע זה הקבוצה טרם בחרה לעצמה כינוי חדש, בדומה לוושינגטון, כך שלא ברור האם לעונת הבייסבול הקרובה, שצפויה להיפתח בעוד כשלושה חודשים, קליבלנד תופיע עדיין עם השם "אינדיאנס" או לחלופין, עם משהו בסגנון "קליבלנד בייסבול טים".

בשנים האחרונות גדלו המחאות משני הצדדים - אלו שדרשו את השינוי בקליבלנד ואחרים, שהתנגדו להחלפת הכינוי שליווה את המועדון במשך למעלה מ-17 אלף משחקים ושתי אליפויות, האחרונה שבהן לפני לא פחות מ-72 שנים. כעת יהיה מעניין לראות איך יגיבו קבוצות נוספות עם כינויים ברוח דומה, דוגמת אלופת ה-NFL קנזס סיטי צ'יפס.

כמובן שגם הנשיא היוצא דונלד טראמפ לא איחר להצטרף לאקשן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully