וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' פסימית לקראת הבדיקות של ניימאר, אביו זעם: "עד מתי יכסחו אותו?"

בפריז חוששים שהכוכב הברזילאי שנפצע אחרי תיקול חריף, ייעדר תקופה ממושכת. אביו: "היריבים ממשיכים לפגוע בו, השופטים ממשיכים להתעלם"

תקציר: פולהאם - ליברפול 1:1/ספורט 1

האם ניימאר שוב יושבת לתקופה ממושכת? כוכב פריז סן ז'רמן נפצע אמש (ראשון) בהפסד 1:0 של ליון, ושוב הדאיג את אלופת צרפת. ניימאר נפצע אחרי תיקול ברוטלי של תיאגו מנדס בתוספת הזמן, וירד מהדשא על אלונקה כשהוא ממרר בבכי.

לפי האבחנה הראשונית, מדובר לכל הפחות בנקע חמור בקרסול, ובפ.ס.ז' מקווים שלא נרשמה פגיעה גם ברצועות. ניימאר כזכור נפצע לא פעם בעבר, ונאלץ לעבור תקופות שיקום ארוכות.

חומרת הפציעה עדיין לא ברורה, אבל בכירים במועדון אמרו ל-ESPN שהם פסימיים לקראת סבב הבדיקות שיעבור ניימאר היום כדי להעריך את חומרת הפציעה. הכוכב הברזילאי אמור היה לנסוע מהאצטדיון היישר לבית החולים, אבל החליט להמתין עם הבדיקות כדי לבחון האם יש שיפור בקרסול הנפוחה.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן לפני לוקאס פאקטה שחקן ליון. Thibault Camus, AP
עוד היעדרות ארוכה? ניימאר/AP, Thibault Camus

כך או כך, ניימאר דה סילבה, אביו של הכוכב, זועם. בשעות הלילה הוא העלה פוסט אינסטגרם עצבני והאשים את שחקן ליון שהורחק בהתערבות ה-VAR, בניסיונות מכוונים לפגוע בבנו: "לעזאזל, עד מתי? עד מתי נמשיך לאפשר לשחקנים לנהוג באלימות? למה אף אחד לא עוצר את זה בהתחלה, בדקות הראשונות, כשברור שיש שחקנים שמנסים לפגוע בבן שלי? למה לחכות לעבירה השביעית, השמינית או התשיעית? האם צריך ללכת ל-VAR כדי לראות שזו עבירה שמצדיקה כרטיס אדום? בלי ה-VAR השופטים לא רואים עבירות חמורות? מה נדרש כדי להניף כרטיס אדום? רק כשמישהו נפצע מקבלים החלטות?"

ניימאר האב הוסיף ש"העבירה הייתה חסרת אחריות, אלימה, חוצה כל גבול. לבן שלי לא הייתה שום יכולת להגיב או להימנע מהפציעה הזו. כמו בכל משחק, גם הפעם הוא סבל מאלימות מהיריבים שלו, ושוב השופטים מזינים את ההתנהגות האלימה הזאת. בסופו של דבר, הכדורגל יפסיד. עד מתי נמשיך להאשים את הקורבן?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully