וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע בטוחים: הטיפול בז'וזואה הביא את השינוי הנדרש

14.12.2020 / 7:06

אחרי עוד ניצחון, בבירת הנגב מסבירים: ההשעיה גרמה למהפך אצל כל השחקנים. מלי משתפר, וראן מוכיח שהוא ראוי ליותר דקות

תקציר ה-1:2 של הפועל באר שבע על עירוני קרית שמונה/ספורט1

הניצחון 1:2 אמש (ראשון) על עירוני קרית שמונה, שהצטרף אל הניצחון לפני שבוע על בית"ר ירושלים, הקפיץ את הפועל באר שבע למקום השביעי עם 13 נקודות ועם כל הפתיחה הרעה מאוד של העונה בליגת העל, יוסי אבוקסיס צבר בסך הכל שתי נקודות פחות מגאורגיוס דוניס אחרי תשעה משחקים.

זה לא היה משחק גדול של הפועל באר שבע, אבל אחרי שניצחה את ניס ביום חמישי שעבר בליגה האירופית, היה צריך פעם נוספת לעשות את המעבר הבעייתי כל כך מאירופה ובסך הכול אבוקסיס רושם את השבוע הכי טוב שלו מזה תקופה ארוכה עם שלושה ניצחונות בשבעה ימים בשתי המסגרות. אבוקסיס שלח אתמול להרכב את השחקנים הבכירים שלו והשאיר על הספסל את אלה המחליפים שהיו אחראים על הניצחון הנהדר על ניס.

במחצית הראשונה זה היה נראה טוב ומלבד כיבוש שני השערים פרי שיתוף הפעולה בין המבשל סינטאיהו סלליך והכובש אנתוני וראן, היו פעולות איכותיות של אלטון אקולטסה באגף ועבודה הגנה גדולה של לואי טהא ומרואן קבהא. במחצית השנייה המשחק הלך לכיוון של קרית שמונה שהרגישה בסיום כי הייתה יכולה להוציא הרבה יותר מהפסד מכובד.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
רגע המפנה התחיל אצלו. ז'וזואה/דני מרון

מי שמחפש את הסיבה לשינוי בהפועל באר שבע, בטח בכל מה שקשור לצבירת נקודות, היא נמצאת בהשפעת הטיפול בז'וזואה על כל שחקני הקבוצה. האירוע הקשה ההוא עם עמית ביטון שטופל הפעם בנוקשות, הוליד מהפך אצל כל השחקנים. ממצב בו הקשר הפורטוגלי היה מעל כל השחקנים בפער גדול, נולדה ההרגשה בחדר ההלבשה שכולם שווים. הטיפול המהיר, ההשעיה, ועדת המשמעת והקנס הכבד מוכיחים עד כה את עצמם. כל שחקני הפועל באר שבע שידרגו את היכולת שלהם כשהם ראו שההנהלה לא עושה חשבונות ולא חוששת להעניש כל אחד. המהלך המשמעתי השפיע ישירות על כולם והוליד את התוצאות הטובות במשחקים האחרונים.

אנתוני וראן שכבש אמש צמד עושה זאת כבר בפעם השנייה העונה. ביחס לדקות שקיבל כשחקן הרכב, הוא בסטטיסטיקה אישית מצויינת. יש לוראן את כל הסיבות להיות מהחלוצים הכי טובים בליגת העל. הוא גבוה, טכני, בעל משחק ראש נהדר, מכדרר סביר ויש לו חוש התמצאות ברחבה. סלליך מצא אותו אתמול פעמיים בפעולות אישיות מצויינות, אבל וראן יכול לתת הרבה יותר אם יקבל עוד הזדמנויות כחלוץ המוביל של הקבוצה.

ממשחק למשחק מרסלו מלי משפר את היכולת שלו ויותר מהכול נראה שהקשר מאוד רוצה להוכיח. בעוד שאת מריאנו באריירו הפועל באר שבע כבר מאזרחת, מלי הוותיק יותר לא התאקלם בהתחלה ואפילו נקבע די במהירות שצריך לשחרר אותו. אלא שהארגנטיני מתקדם ואתמול היה מהטובים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully