וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לא יודע כמה קבוצות מתחרות על ארבעה תארים בכל עונה"

13.12.2020 / 23:26

מאמן מכבי תל אביב אהב מה שראה ב-73:98 על הפועל חיפה בגביע: "היינו מרוכזים מאוד, ההגנה שלנו תהיה המפתח לזכייה בתארים"

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

במשך שני רבעים וחצי התקשתה הערב (ראשון) מכבי תל אביב, וכבר ניתן היה לראות כיצד היא נגררת למשחק צמוד גם בשמינית גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה. אלא שאז הגיעה ריצה מדהימה של 3:27 במהלך הרבע השלישי, שהטיסה את הצהובים קדימה עד 73:98 בסיום, לפני שבוע עמוס שיכלול גם משחק יורוליג מול וילרבאן וברצלונה.

"אני רוצה לברך את השחקנים על משחק מצוין הערב", אמר יאניס ספרופולוס. "היינו מאוד מרוכזים לאורך כל המשחק, ולמרות שלא הובלנו ביתרון גדול במחצית הראשונה, זה היה עניין של זמן עד שנכנסנו לקצב בצורה ששיחקנו. זה היה חשוב מאוד שכל השחקנים ששיחקו עזרו לקבוצה לנצח, ואני שמח ששחקנים שחזרו מפציעה עזרו לקבוצה ושיחקו טוב מאוד. זה משחק גביע, אנחנו מרוצים שניצחנו. במכבי אנחנו רוצים לזכות בכל התארים, זה לא קל. אני לא יודע כמה קבוצות מתחרות על ארבעה תארים בכל עונה. זה יכול לקרות שאתה לא בפורמה טובה ומפסיד. זה נוקאאוט. הגביע זה תואר של הפתעות, יש הרבה הפתעות, אנחנו לא רוצים שוב להיתפס בהפתעות, וככה נגיע מעכשיו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. אדריאן הרבשטיין
מעודד. ספרופולוס/אדריאן הרבשטיין

המאמן היווני הוסיף ואמר: "זה ברור שכשמשחקים הרבה משחקים, והיום זה היה המשחק ה-23 שלנו העונה, זה לא קל שהשחקנים יהיו ברמת ריכוז גבוהה. זה נורמלי, ורואים את זה גם ביורוליג וגם בליגה בישראל שלא מצפים להם. הערב היינו מרוכזים, זה היה קשה, כולם רוצים לעזור אבל כשמשחקים בגביע יותר קשה להיות מרוכז. אני מרוצה גם מהנחישות. ההגנה שלנו הוא המפתח לזכייה בתארים, אנחנו רוצים לשחק טוב גם בהתקפה, ולהניע כדור טוב. אמרתי את זה הרבה פעמים, כשמשחקים הגנה טובה יש גם קצב טוב בהתקפה. אנחנו רוצים להיות קבוצה שלמה ולשחק טוב בשני צידי המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully