וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "אני לא יודע כמה שנים מהחיים איבדתי במשחק הזה"

13.12.2020 / 22:49

מאמן מכבי תל אביב לאחר דרמת הענק ב-3:4 על הפועל חיפה: "הצופים נהנו, אני פחות. שמרנו על הרוח והאופי, אבל היינו איומים הגנתית". יונתן כהן: "הלו"ז שלנו לא פשוט, לא התחשבו בנו". סילבס: "אחד ההפסדים הקשים שלי"

תקציר ה-3:4 של מכבי תל אביב על הפועל חיפה/ספורט1

מותחן מהסרטים סיפקו הערב (ראשון) מכבי תל אביב והפועל חיפה, בסיומו האלופה חזרה מפיגור 2:0 וגם מ-3:2 בדקות הסיום, ובסופו של דבר ניצחה 3:4 מפנדל של יונתן כהן עמוק בתוך תוספת הזמן. ההגנה הצהובה שוב קרסה פעם אחר פעם, אבל הניצחון הדרמטי הזה אולי יוציא אותה לדרך חדשה וייתן לה דחיפה בחודשיים הקרובים שבהם אין משחקים גם באירופה. מחר תדע הקבוצה גם מי תהיה היריבה שלה בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן עם המאמן גאורגיוס דוניס. אריאל שלום, אריאל שלום
השער שהציל את העונה בליגה? יונתן כהן חוגג את המהפך עם גאורגיוס דוניס/אריאל שלום, אריאל שלום

גאורגיוס דוניס הודה בסיום: "עבור הצופים הנייטרלים זה היה משחק מדהים. עבורי, אני לא יודע כמה שנים איבדתי פה מהחיים. אנחנו צריכים לשמור על הרוח והאופי, ניסינו לשנות את המשחק עד לרגע האחרון. הגנתית היינו מאוד רעים ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לתקן את זה. לפעמים קשה למצוא את המילים כדי להסביר את הבעיות. החלפנו 4-5 שחקנים בהרכב כדי לרענן אחרי עומס המשחקים והיינו איומים מבחינה הגנתית. אנחנו צריכים למצוא פתרונות".

יונתן כהן: "היה משחק חוויה לצופים, אבל בשבילנו זה לא משמח. תוצאה כיפית ולקחנו שלוש נקודות, אבל אנחנו חייבים להשתפר בכל החלקים של הקבוצה. הלו"ז שלנו לא פשוט, לא התחשבו בנו לדעתי. לא פשוט שיש לנו משחק בכל שלושה ימים. הגענו לפה עייפים וזה לא פשוט. ניצחנו, אבל זה ממש לא מספק. אני שמח מאוד, עובד קשה מאוד בשביל הקבוצה ורוצה לשמח את כולם. אני רוצה שכל הקבוצה תהיה מאוחדת וגם כשאנחנו בפיגור אנחנו לא נשברים. אנחנו תמיד ביחד גם בתוצאות לא טובות, אבל ממשיכים קדימה. אני לא נלחץ משום דבר, לקחתי את הפנדל כמו כל פנדל בדקה ה-95".

עוד בוואלה!

איזו דרמה: מכבי תל אביב ניצחה 3:4 את הפועל חיפה בתוספת הזמן

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חיפה חיים סילבס,. ברקע: מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. אריאל שלום, אריאל שלום
"אם לכבוש שלושה שערים בבלומפילד זה לא מספיק כדי לנצח, אז מה כן?". חיים סילבס/אריאל שלום, אריאל שלום

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "אני קולט מאוד מה קרה. לעמוד פה ולהתראיין עכשיו זה אחד הרגעים הקשים שלי, זה אחד ההפסדים הקשים שחוויתי. מאכזב, מכעיס מאוד. לבוא לבלומפילד, לכבוש שלושה שערים, שני קורות ועוד כמה מצבים, אם זה לא מספיק כדי לנצח, אז מה כן? בסופו של דבר הכול מוכרע על הרגעים הקטנים, על הפרטים הקטנים של המשחק, להוביל בדקה ה-86 או ה-87 ולהצליח לספוג שני שערים בשבע או שמונה דקות זה מכעיס ומעצבן וזה לא מגיע לכל מי שנתן הכול על המגרש. היה אחלה משחק, שתי קבוצות שרצו לנצח מההתחלה. הרגליים שלנו היו עייפות ונדחקנו קצת אחורה, בסוף זה נפל על הפרטים הקטנים, על הקטנות האלה. אין בכלל שאלה, יהיה לי קשה להירדם הלילה".

חנן ממן: "להוביל פה בבלומפליד פעם אחת 0:2 ואז 2:3 בדקה ה-90 ולא לקחת נקודות בסוף - זה מאוד מאכזב. אם נסתכל על המשחק, מכבי תל אביב ישבו עלינו יפה ולחצו, אבל איך שהמשחק התפתח זה חבל מאוד כי היינו כבר ביתרון. היינו צריכים להעז יותר ולשחק יותר משוחרר ולא עשינו את זה, ובסוף גם עשינו טעויות קריטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully