וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אם נצליח להביא את אלחמיד זה יהיה מבורך"

13.12.2020 / 22:05

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-1:2 על קרית שמונה: "הניצחונות האלה מחזירים אותנו לעניינים". רפואה: "הערתי לשופט? יש מאמנים שמקללים"

תקציר ה-1:2 של הפועל באר שבע על עירוני קרית שמונה/ספורט1

אחרי סיום הקמפיין האירופי, הפועל באר שבע יכולה להתרכז אך ורק בליגת העל והערב (ראשון) שיפרה מיקום עם ניצחון שני ברציפות בטדי - 1:2 על עירוני קרית שמונה. סינטאיהו סלליך בישל פעמיים לאנתוני וארן (12 ו-30) ומנגד לוסיו (58) הצליח רק לצמק במחצית שנייה חלשה של באר שבע ולא מנע הפסד שני ברציפות של הצפוניים. באר שבע איבדה בגלל פציעות את אור דדיה ומרואן קבהא ותקווה שיתאוששו לפני משחק ההשלמה מול הפועל חדרה ביום רביעי.

אור דדיה שחקן הפועל באר שבע לאחר שנפצע. דני מרון
יצא כבר בדקה ה-19. אור דדיה/דני מרון

המאמן המנצח יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "פתחנו רע מאוד בעשר הדקות הראשונות, פתחנו שטחים ואפשרנו להם להגיע למצבים. היו לנו כמה מצבים לגמור את המשחק עוד במחצית הראשונה. במחצית השנייה נלחצנו אחרי שספגנו. בסופו של דבר הכי חשוב זה הניצחון. התחלנו את העונה בליגה לא טוב, אבל שני ניצחונות כאלה מחזירים אותנו לעניינים. עכשיו יש לנו את חדרה שזה המשחק הכי חשוב אם אנחנו רוצים להיצמד לחלק העליון. הפועל באר שבע רוצה להגיע לאירופה, זה מועדון שלמרות כל מה שהיה ולמרות כל הקיצוצים ושחרורי השחקנים, המועדון שואף הכי גבוה והכיוון הוא להגיע לאירופה. אנחנו צריכים לשמור על צניעות ולעבוד ולא לדבר. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולהיות טובים. אחרי שסיימנו את הליגה האירופית אנחנו מרוכזים רק בליגה. גם ככה יש הרבה משחקי ליגה.

על ההמשך אמר: "אנחנו מצפים לחזרה של מיגל ויטור, אבל יש לנו שחקנים טובים. חאתם עבד אלחמיד שחקן מצוין ואם נצליח להביא אותו זה יהיה מבורך, אבל יש פה שחקנים מצוינים. כולם עבדו היום וגם המגנים שלנו עשו משחק טוב".

כובש הצמד אנתוני וארן: בפעם שעברה כבשתי צמד וסיימנו רק בתיקו אז היינו מאוכזבים. הפעם ניצחנו, נמשיך להתקדם ואני מקווה להמשכיות כבר ביום רביעי. מאז המשחק נגד בית"ר פה לפני שבוע חזרנו להיות קבוצה יותר חזקה ונוקשה. עשינו קמפיין טוב באירופה וגם היום ניצחנו וזה מה שחשוב, למרות שהלך קשה. שחקן כדורגל תמיד צריך להיות מוכן כשמבקשים ממנו לשחק, אני מנסה לכבוש כמה שיותר ולעשות את זה עם ביטחון. אני יודע מה אני שווה וכשיוסי שם אותי בהרכב אני מוכן לתת הכול ולכבוש שערים. באתי לבאר שבע וזה מועדון גדול, אחרת לא הייתי מגיע".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
לא מתעסק עם השיפוט. קובי רפואה/דני מרון

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה: "בטח שאני מרגיש פספוס, לא ראיתם מה קרה פה היום? היינו נחמדים מדי, ונחמדים זה לא מספיק. קיבלנו גולים שלא מתאים לקבל ברמות האלה. חזרנו והגענו ללא מעט מצבים, אבל מה אפשר להגיד? נמשיך קדימה. הערתי לשופט, אז מה? תעמדו לידי ותשמעו מאמנים אחרים מקללים שופטים. אני לא מתעסק עם השיפוט אלא ממשיך קדימה".

הקשר רועי קהת: "הגענו למספיק מצבים כדי לחזור למשחק, אנחנו מאוכזבים וצריכים לראות איך אנחנו משתפרים. אנחנו צריכים לדעת להיות מרוכזים יותר ליד השער. אני הרגשתי שהיה עליי פנדל, לא סתם נפלתי, אבל אני לא מדבר על שופטים. פעם זה לטובתך, פעם נגדך. ממשיכים קדימה. עכשיו זה המבחן שלנו. פתחנו את העונה מצוין ועכשיו אנחנו צריכים לדעת לצאת מהמצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully