וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: וויאם עמאשה העלה את טירה מליגה א' על חשבון רמת השרון

עודכן לאחרונה: 15.12.2020 / 22:49

חלוץ ליגת העל לשעבר הכריע בהארכה (111) ושלח את הקבוצה מליגה א' לסיבוב ח'. ראשון לציון נחלצה מפיגור וניצחה 1:2 בפורדיס. עכו גברה 0:2 בחוץ על בועיינה. גם אום אל פאחם, בית"ר נורדיה ובקעת הירדן עלו

תקציר: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 2:3/ספורט 1

סיבוב ז' בגביע המדינה יצא לדרך אתמול (שני) עם ניצחונה של הפועל נוף הגליל 1:2 על הפועל פתח תקוה בהארכה. 13 משחקים נוספים ישוחקו היום ואת השלב הזה יחתום ברביעי המפגש בין הפועל רעננה להפועל איכסל. במשחקים שנפתחו ב-13:00, הפועל ראשון לציון הדיחה את פורדיס עם 1:2 קשה בחוץ. גם הפועל עכו הזיעה עד שהדיחה את בועיינה עם 0:2. הפועל אום אל פאחם ניצחה 0:1 את הפועל מגדל העמק ובני לוד הדיחה את אזור בתום דו קרב פנדלים (2:2).

במשחקים שנערכו בשעה 19:30 לא התקשו הפועל רמת גן (0:5 על הפועל הרצליה) ובית"ר תל אביב בת ים (0:3 על הפועל הרצליה) מהליגה הלאומית לדלג לשלב הבא. מ.ס. טירה מליגה א' הפתיעה את הפועל ניר רמת השרון עם ניצחון 1:2 לאחר הארכה. אקס ליגת העל וויאם עמאשה כבש את שער הניצחון בדקה ה-111. דרמה נרשמה גם במפגש על טהרת הליגה הלאומית כשמ.ס. כפר קאסם התגברה על חיסרון מספרי מהמחצית הראשונה וניצחה 0:1 בהארכה.

כזכור, בגלל משבר הקורונה לא השתתפו הפעם קבוצות מליגות ב' ו-ג', כך שהסינדרלות היחידות לקראת סיבוב ח' שבו מצטרפות גם קבוצות ליגת העל (החל מ-15 בינואר), יכולות להגיע מליגה א'.

ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל. קובי אליהו
נוף הגליל היא העולה הראשונה מסיבוב ז'. ג'ניה ברקמן/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 2:1 (בהארכה)

בגמר גביע הטוטו זה הסתיים ב-0:3 קליל לנוף הגליל, בליגה לפני כשבועיים התוצאה חזרה על עצמה, והפעם מוליכת הלאומית נזקקה להארכה כדי לגבור על המלאבסים במפעל שלישי. הפועל פתח תקוה, שלא ניצחה בבית ב-10 משחקי הליגה האחרונים וחסרה את הקפטן המורחק רם לוי וכן את גל צרויה והוגו וידאל שהושעו בגלל התנהגות בלתי הולמת, דווקא פתחה טוב מול ההרכב המשני של נוף הגליל (שמונה שחקני הרכב לא פתחו) אבל בדקה ה-74 מוניר חוג'יראת המחליף ביצע דאבל-פס עם גיא דיין וסיים בבעיטה יפה בימין מצד שמאל אל הרשת. 11 דקות לאחר מכן, נגיעת יד ברחבה סידרה פנדל להפועל פתח תקוה והבלם פז בן ארי דייק אחרי ריב על הזכות לבעוט עם סוחט הפנדל טרנס טיסדל (שהפסיד, נתן מכה קטנה לבן ארי ובכלל התקשה להשלים עם ההחלטה עד ששניים מחבריו הגיעו להרגיע אותו). השער הזה קטע בצורת של 606 דקות ללא שער של המארחת באצטדיון המושבה ושלח את המשחק להארכה, שמיד בפתיחתה המחליף אלי בלילתי העניק לאורחת ניצחון, כשהשער אושר למרות נבדל של חוג'יראת שהסתיר לשוער עומר כץ.

מיד לאחר המשחק הודיעה הפועל פתח תקוה על מינויו של חיים שאבו למאמנה החדש, אחרי שבמשחקים האחרונים מאז פיטוריו של מסאי דגו עמד על הקווים קלמי סבן. שאבו חתם עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת ואמר: "אני מאוד מתרגש ושמח לחתום במועדון כמו הפועל פתח תקוה, מחכה לאתגר ויודע שיש לנו הרבה עבודה קשה. אני מגיע כדי להצליח עם הקבוצה ובעזרת השם מקווה שהדרך תאיר לי פנים".

עוד בוואלה!

גביע המדינה: הפועל ירושלים, נס ציונה, עפולה וכפר שלם עלו אוטומטית לסיבוב ח'

לכתבה המלאה

בני פורדיס - הפועל ראשון לציון 2:1

העולה מליגה ב' החלה את העונה ההיסטורית שלה בליגה א' צפון עם ארבע נקודות בניצוחו של אקס הפועל תל אביב מחמוד עבאס, אבל אז הפסידה לצור שלום ובשישי האחרון חטפה חמישיית ביתית מטירה. היום היא נתנה פייט לראשון לציון וגם הובילה, אבל ראתה את האורחים חוגגים עלייה לשלב הבא. מוחמד אבו ראס כבש למקומיים (49) עם בעיטה חלשה מקרוב וניצל הדיפה רעה של יונתן שאבי. אלא שראשון לא נבהלה, או יותר נכון דן כדורי, שהשווה כעבור שש דקות במבצע אישי אחרי שחלף על פני שלושה שחקנים ובעט פנימה. חסיב אבו רוקון כמעט קבע 1:2 למארחים, אבל החמיץ מקרוב וליאור קצב כבש את שער הניצחון (74) עם בעיטה חזקה אחרי בישול של כדורי.

דן כדורי שחקן הפועל ראשון לציון. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
גול יפה ובישול ומקום בשלב הבא. דן כדורי/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

מכבי אחי נצרת - מ.ס. כפר קאסם 1:0 (בהארכה)

שנה שנייה ברציפות ששתי הקבוצות נפגשות בסיבוב ז', אחרי ה-1:2 של כפר קאסם בהארכה בעילוט באוקטובר 2019. הפעם אחי נצרת אירחה באצטדיון גרין ושוב רשמה הפסד והודחה - הפעם 1:0. המארחת הגיעה אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים בלאומית, בעוד כפר קאסם השיגה בשישי ניצחון ראשון העונה. האורחת שמרה על שער נקי בפעם השלישית ברציפות ונהנתנה משער ניצחון של עוז פרץ בדקה ה-112 ולמרות שנותרה בעשרה שחקנים מהדקה ה-38 בעקבות הרחקה של איתי אלקסלסי, ידעה כפר קאסם לצאת עם הניצחון והיא ממשיכה לשלב הבא.

משחקים נוספים

בית"ר נורדיה ירושלים - הפועל מרמורק 0:2
לנורדיה: אסף גובזה (51, בפנדל), אשר מששה (96)

בני מג'דל כרום - הפועל בקעת הירדן 3:1
למג'דל כרום: עומר עבאדי (24), לבקעת הירדן: אלון לוי (34), אליחי צברי (41 ו-57)

הפועל אזור - בני לוד 2:2 (4:5 ללוד בפנדלים)
לאזור: גל ספיר (26), נתנאל חג'אני (50). ללוד: סאן טוריאל (67), אור הק (77).

הפועל מגדל העמק - הפועל אום אל פאחם 1:0
לפאחם: עבד ג'בארין (63)

הפועל בועיינה - הפועל עכו 2:0
לעכו: רז טוויזר (77), ערן ביטון (81)

בני ריינה - אדומים אשדוד 2:0
לאשדוד: אחמד מילאד (59), נועם גיסין (88)

הפועל הרצליה - הפועל רמת גן 5:0
לרמת גן: עומר בוארון (1, 35), ירדן אבוחצירה (16, 45), אסף בן שבת (44)

בית"ר תל אביב בת ים - מכבי הרצליה 0:3
לתל אביב בת ים: רונן חנציס (21 בפנדל, 24), מופאלח שלאטה (61)

הפועל ניר רמת השרון - מ.ס. טירה 2:1 (בהארכה)
לרמת השרון: יונתן לוי (22). לטירה: דור מלכה (22), וויאם עמאשה (111).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully