וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן הבקיע תוך 52 שניות, אליאל פרץ הבקיע מנגד וניצח

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 21:27

חלוץ אוסטריה וינה נגח שער מהיר במפגש מול וולפסברגר של אליאל פרץ, שעלה כמחליף וקבע מהפך במשחק בו ניצחה קבוצתו 2:3. 62 דקות לליאור רפאלוב בהפסד לאקסית, קליימן שמר על שער נקי ביוון

תקציר: חגיגת שערים, מחזור 11 בבונדסליגה/ספורט 1

ברכות לאלון תורג'מן, שפתח היום (ראשון) בהרכבה של אוסטריה וינה לראשונה מאז ששב אליה מויסלה קרקוב וכבש את שערו הראשון העונה כבר לאחר 52 שניות במשחק הליגה מול וולפסברגר של אליאל פרץ (פתח על הספסל). הישראלי, שהחלים לאחרונה מקורונה, ניצל הגבהה מאגף שמאל כדי לנגוח לפינה הימנית של שוער היריבה.

וולפסברגר הצליחה להשוות בדקה ה-17 משער של דייאן יובליץ'. אליאל פרץ נכנס כמחליף בדקה ה-62 ושבע דקות לאחר מכן העלה את קבוצתו ליתרון, אך שתי דקות לאחר מכן הצליחה האורחת להשוות ל-2:2 בזכות פנדל מדויק של כריסטוף מונשיין, אך וולפסברגר השיגה שער ניצחון בזכות פנדל מדויק של מיכאל לינדל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

שחקן אוסטריה וינה, אלון תורג'מן. GettyImages
חזר להרכב וכבש תוך דקה. תורג'מן/GettyImages

* ליאור רפאלוב פתח ושיחק 62 דקות בהרכב אנטוורפן שהפסידה בביתה 2:0 לקבוצתו לשעבר של הישראלי - קלאב ברוז'. האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה משער של קרפין דיאטה והכפילה ארבע דקות בתוך המחצית השנייה משער של מאטס ריטס.

* אחרי עצירת הפנדל לפני ארבעה ימים מול אסטרס טריפוליס, בוריס קליימן פתח בפעם השנייה בשערה של וולוס ושמר על רשת נקייה ב-0:0 הביתי מול פנאיטוליקוס. קבוצתו עם 15 נקודות אחרי 12 מחזורים בליגה היוונית ונמצאת במקום השביעי.

* איסמעיל ריאן שיחק 90 דקות בהפסדה הביתי של קבוצתו אדנאספור 4:1 לאלטאי בליגה הטורקית השנייה. המשחק נערך במסגרת מחזור ה-14 בליגה. קבוצתו של ריאן נמצאת במקום ה-16 בטבלה והיא מתחת לקו האדום, אך שיחקה עד כה 10 משחקים בלבד.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות בניצחונה של זוריה לוגנסק 0:2 בחוץ על אולכסנדריה, בדרך למקום הרביעי בליגה האוקראינית. מקס גרצ'קין עדיין פצוע.

* מוחמד עוואד נכנס כמחליף בדקה ה-73 במהלך משחקה של לך פוזנן בליגה הפולנית מול סטאל מיילץ שהסתיים ב-1:1.

* מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-76 והיה שותף ל-0:1 הביתי של לודוגורץ על צ'רנו מורה בליגה הבולגרית. האלופה עם חמש נקודות יתרון בפסגה אחרי 14 משחקים.

* פ.ס.וו איינדהובן ניצחה 1:2 את אוטרכרט גם בלי ערן זהבי הפצוע. דוניאל מאלן כבש (30) ובישל למוחמד איחטארן (37) והשנייה בטבלת הליגה ההולנדית צימקה את הפער מאייאקס בחזרה לשלוש נקודות.

* עדן שמיר לא שותף בהפסדה של סטנדרד ליאז' 2:1 בגנט וקבוצתו ירדה למקום השמיני בליגה הבלגית.

* ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד לא נכללו בסגל של סלטיק, שניצחה 0:2 בבית את קילמרנוק בליגה הסקוטית. האלופה עדיין מפגרת ב-13 נקודות אחרי היריבה המושבעת ריינג'רס, לה שני משחקים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully