וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: ארטיום דולגופיאט זכה בשתי מדליות באליפות אירופה

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 18:15

המתעמל הישראלי, שנחשב לאחת התקוות הגדולות של המשלחת לאולימפיאדה, זכה בזהב כשסיים ראשון את תרגיל הקרקע עם ציון 15.0 וזכה בארד בשולחן הקפיצות עם 14.483 בתחרות הנערכת בטורקיה. ארד גם לאלכס מיאקינין בתרגיל המתח

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ארטיום דולגופיאט זכה היום (ראשון) באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים בתרגיל הקרקע והוסיף לעצמו מדליית ארד בשולחן הקפיצות. המתעמל בן ה-23 קיבל ציון 15.000 בגמר וזה הספיק לו בשביל לעלות לראש הפודיום באליפות במרסין, טורקיה. בשולחן הקפיצות קיבל דולגופיאט 14.483, מה שהקנה לו את המקום השלישי. כך, לראשונה בהיסטוריה מתעמל ישראלי זוכה בשתי מדליות באליפות אירופה. הוא שיפר את ההישג שלו מ-2019, אז זכה במדליית כסף וזה הזהב הראשון שלו בתחרות משמעותית.

בנוסף לכך, גם אלכס מיאקינין רשם הישג נפלא כשזכה במדליית הארד בתרגיל המתח. מיאקינין חתם את התחרות בגמר המתח, סיים במקום השלישי עם ציון של 14.2 נקודות וסגר יום היסטורי ובלתי נשכח עבור הנבחרת הישראלית בגמר המכשירים הבודדים.

המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
הדאבל שלו. ארטיום דולגופיאט/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

בהיעדרו של ארתור דלאלויאן הרוסי, שנחשב למתחרה העיקרי שלו על מדליית הזהב בקרקע, דולגופיאט נחשב לפייבוריט לזכייה והוא לא אכזב. המתעמל שנחשב לתקווה גדולה לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו, בעצם ממשיך להבריק באליפויות בינלאומיות. הוא זכה בעבר בשתי מדליות כסף בתרגיל הקרקע באליפויות העולם ובשתי מדליות כסף באליפויות אירופה.

עוד בוואלה!

התעמלות מכשירים: נבחרת ישראל סיימה רביעית בגמר הקבוצתי באליפות אירופה

לכתבה המלאה
המתעמל אלכס מיאקינין עם מאמנו סרגיי וייסבורג. דוברות איגוד ההתעמלות האומנותית בישראל, אתר רשמי
גם הוא זכה במדליה. אלכס מיאקינין/אתר רשמי, דוברות איגוד ההתעמלות האומנותית בישראל
ארטיום דולגופיאט מתעמל ישראל לאחר שזכה בזהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה 2020. איגוד ההתעמלות,
עוד הישג ענק. ארטיום דולגופיאט/איגוד ההתעמלות

דולגופיאט הקדים את אורל בנוביץ' הקרואטי שקיבל ציון 14.600 ואת ייגור שראמקוב הבלרוסי, שעלה עם הציון הכי טוב מהמוקדמות (15.033), אבל בגמר קיבל רק 14.533.

בגמר השני שלו, בשולחן הקפיצות, דולגופיאט סיים עם ממוצע של 14.483 נקודות (14.766 קפיצה ראשונה, 14.2 קפיצה שנייה), שכאמור הביא לו את מדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully