וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן צרח על ריקי פוץ' לעיני כל שחקני ברצלונה: "אתה מדליף!"

ב"אל פאיס" חשפו כיצד המאמן רתח על השחקן בספטמבר ונזף בו בחדר ההלבשה. פוץ' שיחק העונה רק שלוש דקות בליגה הספרדית

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 0:0/ספורט 1

ב"אל פאיס" הספרדי עסקו היום (ראשון) בהידרדרות של ברצלונה ובנעשה בחדר ההלבשה, וחשבו כיצד המאמן רונאלד קומאן גער בריקי פוץ' בתחילת העונה.

הכול החל כאשר בספטמבר, רונאלד קומאן החליט שהקשר הצעיר לא יהיה בסגל למשחק בגביע גאמפר נגד אלצ'ה. בתוך זמן קצר, התקשורת פרסמה שפוץ' יישב ביציע וקומאן רתח. כשאחרי המשחק הכתבים העלו בפניו את הנושא, הוא נאלץ להסביר בפני המצלמות מה אמר לשחקן בארבע עיניים ("אמרתי לו שיהיה לו קשה לשחק באופן קבוע והמלצתי לו לצאת לעונת השאלה").

אחרי שסיים לענות לשאלות חמתו של המאמן הולנדי בערה בו. בחדר ההלבשה, לעיני כל השחקנים, הוא צרח על פוץ': "אתה מדליף!!!". לפי "אל פאיס", חלק מהשחקנים היו מרוצים מההתנהלות של המאמן, בעיקר אלה שטוענים שיש בעיות בגישה של חלק מהחברים בסגל, בעיקר צעירים. מצד שני, היו שחקנים שבשיחות בינם לבין עצמם, ביקרו את קומאן וטענו שהוא לעולם לא היה נוזף כך בלואיס סוארס, למרות שתוכן השיחה ביניהם על כך שהאורוגוואי לא נמצא בתכניות, דלפה לתקשורת באופן מיידי.

פוץ' נשאר בברצלונה בסופו של דבר, אבל הוא בקושי משחק. בליגה הוא שותף ל-3 דקות בלבד כמחליף בהפסד 1:0 לחטאפה ובליגת האלופות הוא צבר 74 דקות בשלושה משחקים - כולן כמחליף.

שחקן ברצלונה, ריקי פוץ'. GettyImages
העלייה ליציע דלפה בתוך דקות לתקשורת. פוץ' והטלפון/GettyImages

הסיפור הזה מתווסף לעוד ועוד דיווחים על חדר הלבשה מפולג בברצלונה, יריבות בין ליאונל מסי לאנטואן גריזמן, בידוד של הכוכב הארגנטינאי שנשאר ללא חברים ותחושת מיאוס של חלק מהשחקנים כלפי קומאן. כל זאת כשהתוצאות לא טובות ובקומת ההנהלה עסוקים בבחירות יותר מאשר בקבוצה.

"אני מרגיש שהשחקנים תומכים בי", אמר קומאן אתמול, "אני תמיד מכבד את השחקנים ותומך בהם, אבל אם מישהו עושה טעות, צריך להעיר לו עליה. אני לא אהרוג אף שחקן. אם אני אומר משהו על שחקן, זה אחרי שדיברתי איתו על זה בארבע עיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully