וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולש דניאל בסיק תשתש יזכה לחסות מחברת פוינטר עד לאולימפיאדת 2024

אלוף אירופה לנוער יקבל תמיכה מהחברה שמתכננת לאמץ אותו עד המשחקים האולימפיים בפריז: "ממשיך דרכם של גל פרידמן ושחר צוברי". ענת ליליאור תככב בקמפיין של המותג הבינלאומי להיגיינה נשית קוטקס

דניאל בסיק תשתש. João Costa Ferreira,
דניאל בסיק תשתש/João Costa Ferreira

חברת פוינטר הודיעה הבוקר (ראשון) על הענקת חסות לגולש דניאל בסיק תשתש, והכריזה שהיא מתכוונת ללוות אותו עד לאולימפיאדת 2024. בסיק תשתש זכה השנה באליפות אירופה עד גיל 17, ובעברו הוכתר לסגן אלוף העולם עד גיל 19 ואלוף העולם עד גיל 17.

אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר: "דניאל מתאמן כ- 10 פעמים בשבוע כולל אימוני כושר ואימוני פילאטיס מכשירים. הנחישות שלו, הדבקות במשימה והרצון לנצח לצד הישגיו בלימודים משתלבים בערכים של פוינטר. אנו כבר גאים בדניאל על ההישגים והכבוד שהביא לישראל עד כה ומקווים שימשיך בדרך זו. אני בהחלט רואה בדניאל ממשיך דרכם של גל פרידמן ושחר צוברי ואנחנו מרגישים זכות להיות שותפים במתן אפשרות לעוד ספורטאי מצטיין לכבוש את הפודיומים בעולם ולייצג את ישראל בכבוד".

ענת ליליאור. גבע טלמור,
ענת ליליאור/גבע טלמור

ענת ליליאור, אלופת הארץ בת ה-20 בגלישת גלים וגולשת הגלים האולימפית הראשונה בישראל, שהבטיחה את מקומה באולימפיאדת טוקיו 2020 שתתקיים ב-2021, תככב בקמפיין של המותג הבינלאומי להיגיינה נשית קוטקס (Kotex).

במסגרת החוזה תככב ליליאור בקמפיין טלוויזיה חדש תחת השם "דור חדש של בנות", המעודד שבירת סטיגמות איתן מתמודדות נערות ונשים מהלך חייהן, ויחשוף את סיפורה האישי בהתמודדות מול הסטיגמות שנתקלה בהן כאישה בענף שנתפס במשך שנים רבות כענף גברי בלבד.

"גלישת גלים זה מסוכן, תמצאי ספורט אחר", "הים סוער, אולי עדיף שלא תיכנסי היום למים", "אל תגלשי על גלשן קצר, זה מתאים רק לבנים" - הם רק חלק מהמשפטים הלא מצמיחים ואפילו מסרסים שליליאור הייתה צריכה לשמוע במשך השנים. לזכות ייאמר שאותן תגובות הגבירו אצלה את המוטיבציה לעבוד קשה יותר, להצליח ולתת לנשים דוגמא אישית. הקמפיין מיועד שבירת סטיגמות וקורא לנערות בישראל לא להיכנע להן בדרך להגשמה ומימוש השאיפות וההצלחה שלהן.

לילך כהן-שולומון, סמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל :"אנחנו גאים על הבחירה בענת ליליאור להובלת הקמפיין החדש של Kotex. ענת מעניקה השראה לאינספור נערות ללכת בעקבות החלום שלהן ולהצליח בגדול, בניגוד לכל הסטיגמות. אני מאחלת לענת הצלחה רבה ומחכה בקוצר רוח לראות אותה באולימפיאדת טוקיו 2021".

ענת ליליאור: "אני שמחה להוביל קמפיין העוסק בהתמודדות עם סטיגמות בהן נתקלות נערות ונשים לאורך כל החיים שלהן. גם אני כספורטאית נתקלתי בסטיגמות רבות במהלך הקריירה הספורטיבית שלי ואני גאה על כך שלא נתתי לסטיגמות האלה לעצור אותי מלהגשים את הפוטנציאל שלי ומקווה שהמהלך יניע נערות ישראליות להגשים, לפתח ולממש את השאיפות שלהן".

  • עוד באותו נושא:
  • שיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully