וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעודדת: החיבור של עמוס ואטפלד והמסר של ההולנדי למלדה

13.12.2020 / 7:21

אחרי הניצחון, בנתניה מבינים: המאמן מוציא מהשוער את המיטב, מלך שערי הקבוצה היה זקוק לניעור. יובל שדה: "הוכחנו שאנחנו ווינרים". אלמוג כהן עבר אולטרסאונד ויצטרך לבצע בדיקה נוספת

תקציר: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 2:3/ספורט 1

תחושת סיפוק גדולה במכבי נתניה אחרי הניצחון 2:3 אמש (שבת) על מכבי פתח תקוה. אחרי שהובילה כבר ביתרון של שני שערים וספגה שוויון במחצית השנייה, הצליחה מכבי נתניה לכבוש את שער הניצחון ושחקניה היו מאוד מאושרים בסיום. "אני חושב שזה משחק שניקח ונלמד ממנו המון", אמר בסיום המשחק יובל שדה שנכנס כבר במחצית הראשונה מהספסל במקום אלמוג כהן. "הוכחנו לעצמנו במשחק הזה שאנחנו ווינרים", סיכם הקשר הצעיר.

כהן הקפטן עבר היום בדיקת אולטרסאונד. עקב נפיחות באזור הפציעה, הוא יצטרך לעבור בדיקה נוספת בסוף השבוע כדי לקבל אבחון מדויק ובכל מקרה לא ישחק ביום רביעי בבלומפילד מול מכבי תל אביב במשחק ההשלמה מהמחזור השלישי.

דני עמוס, קוון פריטר, שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
פורח. דני עמוס/ברני ארדוב
  • מכבי נתניה מרוצה מהניצחון על מכבי פתח תקוה: "הוכחנו שאנחנו ווינרים"
  • דני עמוס פורח: "החיבור שלו עם ריימונד אטפלד מצוין, זה משדרג אותו"
  • אלמוג כהן צפוי להחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את מכבי פתח תקוה 2:3

לכתבה המלאה

בנתניה ציינו אמש את דני עמוס שהיה המצטיין בשורות הקבוצה עם כמה הצלות ויציאות טובות מחוץ לרחבה שלו. "לדני יש חיבור מצוין עם ריימונד וזה משדרג את היכולת שלו העונה", מסבירים במועדון. יונס מלדה שכבש פנדל תורגל באימונים בשבוע שעבר לפני המשחק מחוץ להרכב, אבל אטפלד החליט בסוף ללכת איתו גם כי רוי קורין לא ערך אימון טוב שלשום.

בכל הקשור לליקויים, בקבוצה מודים כי מרכז ההגנה עם הבלמים הזרים קליאן ואן דר קאפ ואקינשולה אקיניימי זקוק לשיפור בהקדם כי מגיעים מול מכבי נתניה למצבים בקלות רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully