וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: עירוני רמת גן מושלמת גם אחרי אשדוד, עפולה נעצרה בכפר בלום

13.12.2020 / 6:05

רוברט רות'בארט הוביל את הקבוצה של אורי קוקיה עם 21 נקודות לניצחון 86:94 על מכבי אשדוד. הפועל גליל עליון הביסה את היריבה מהעמק 84:101. ניצחון בכורה לאליצור יבנה, 68:85 בעכו

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

משחקים שנדחו מהמחזור הרביעי והחמישי בליגה הלאומית בשל הקורונה נערכו אמש (שבת). במשחק המרכזי גברה מכבי עירוני רמת גן על מכבי אשדוד 86:94 ונשארה בראשות הטבלה עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים. הפועל גליל עליון עצרה את הריצה של הפועל עפולה עם ניצחון 84:101 ואילו אליצור יבנה השיגה את ניצחונה הראשון לעונה זו כשניצחה את הפועל עכו 68:85.

למונטה בירדן שחקן עירוני רמת גן. מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל,
הצטיין בניצחון רמת גן. למונטה בירדן/מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

מכבי אשדוד - מכבי עירוני רמת גן 94:86

הקבוצה של אורי קוקיה שומרת על מאזן מושלם בתום חמישה מחזורים בראשות הטבלה עם ניצחון גדול על קבוצה שמסומנת כמועמדת לעלייה. רמת גן שמרה על יתרון קטן ומבטיח לאורך כל ההתמודדות מול הקבוצה של עופר רחימי שלא שיחקה במשך כמעט שבועיים מאז התגלו אצלה מקרי קורונה. בעקבות ההפסד ירדה אשדוד למאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים. רוברט רות'בארט הבלתי נגמר קלע 21 נקודות והוריד 8 ריבאונדים עבור המנצחת כשלמונטה בירדן קולע 17 נקודות ומוסר 10 אסיסטים. את אשדוד הוביל המתאזרח ארתור רוזנפלד עם 21 נקודות ו-9 אסיסטים.

הפועל גליל עליון - הפועל עפולה 84:101

ניצחון גדול לחבורה של ברק פלג על עפולה של רועי חגאי. גליל עליון שלטה במשחק, הוליכה ביתרון דו ספרתי מאמצע הרבע השני ונראתה בדרך לניצחון בטוח, אלא שעפולה החלה את הרבע האחרון בריצה חזרה, הורידה עד 89:84, אלא שכאן נעצרה וגליל רצה 0:12 עד לניצחון שבסיומו שתי הקבוצות במאזן שלושה ניצחונות ושני הפסדים. עומר טל עם 20 נקודות ו-7 אסיסטים הוביל את קלעי הגליל ביחד עם די ג'יי שארפ וג'ונתן פיירל שתרמו 18 כל אחד. לנזל סמית' קלע 21 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים לעפולה.

הפועל עכו/מטה אשר - אליצור יבנה 85:68

ניצחון בכורה לקבוצה של שי סגלוביץ' אחרי שלושה הפסדים והיא נצמדת לעכו שבאמצע השבוע רשמה את ניצחונה הראשון. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה ונגמרה בשוויון 42:42 לפני שיבנה פתחה מבערים ברבע השלישי, ניצחה אותו 12:25, ושייטה לניצחון. טרבון יוז שהגיע בשבוע שעבר מעפולה, ופרנק האסל הוליכו את יבנה עם 22 נקודות כל אחד. טים וויליאמס תרם 19 לעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully