וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הליגה פחות שוויונית מאשר בשנים קודמות"

13.12.2020 / 7:17

מאמן ירושלים סימן וי אחרי ה-86:96 על הרצליה. היל צפוי לשוב לאימונים בעוד עשרה ימים. בראון: "בני ראה אותי משחק לראשונה. זה נהדר"

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הפועל ירושלים לא התקשתה לטפס אמש (שבת) למאזן 0:6 בליגת העל, לאחר שניצחה את בני הרצליה 86:96 בסיומו של גארבג' טיים ממושך. האדומים ברחו ליתרון שיא של 43:76 במהלך הרבע השלישי, ולמעשה הכריעו את ההתמודדות.

עיקרי הדברים:
* ג'אמיל ווילסון נוחת
* מלקולם היל מתקרב לחזרה
* טיישון תומאס עשוי לשחק כבר השבוע
* ג'ייקובן בראון ממשיך בתהליך הקאמבק

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
"הגענו בסגל קצר מאוד, ואני שמח שצלחנו אותו בלי פציעות וששמרנו על מי שצריך". קטש/דני מרון

הבשורה החשובה מבחינת ירושלים נוגעת לעיבוי הסגל: המוחתם הטרי ג'אמיל ווילסון יגיע בימים הקרובים, מלקולם היל צפוי לשוב לאימונים בעוד עשרה ימים, וטיישון תומאס עשוי להיות כשיר למשחק הליגה ביום שלישי בבאר שבע.

"הגענו בסגל קצר מאוד, ואני שמח שצלחנו אותו בלי פציעות וששמרנו על מי שצריך", אמר המאמן עודד קטש. "מצאנו את הדרך לקלוע במחצית הראשונה, למרות שלא שיחקנו בשטף הרגיל. לא הייתי מרוצה מההגנה, שספגה 40 נקודות, והערתי על זה לשחקנים בהפסקה. אני שמח שהם הגיבו, וברבע השלישי הכרענו את המשחק דרך ההגנה".

קטש הודה כי "הליגה פחות שוויונית מאשר בשנים קודמות. הקורונה משפיעה, ויש יותר קוטביות. יש כמה קבוצות שממש לא התחבר להן ואני מאמין שהן יבצעו שינויים. זו התקופה לעשות התאמות".

שחקני הפועל ירושלים אדם אריאל, ג'ייקובן בראון, כריס קרמר. דני מרון
"אין סודות. יש לנו הרבה פצועים, וזו עונה מוזרה, אבל כל אלה רק תירוצים". ג'ייקובן בראון עם אדם אריאל/דני מרון

כריס סמית' מתאמן עם הקבוצה, ויוגדר בינתיים כשחקן אימונים בלבד. בנוגע לווילסון הוסיף המאמן: "הוא שיחק ברמות שאנחנו מכוונים אליהן. יש לו גודל, קליעה טובה וחוכמת משחק, והוא גם יגיע בכושר, מכיוון שהוא שיחק עד לא מזמן".

הקפטן ג'ייקובן בראון הספיק לרשום 13 נקודות ושמונה אסיסטים ב-20 דקות, בהופעתו השנייה מאז חזר לפעילות. "אין סודות. יש לנו הרבה פצועים, וזו עונה מוזרה, אבל כל אלה רק תירוצים. אתה צריך לעלות לשחק ולהמשיך להילחם בשביל האחים שלך. עברתי מסע ארוך של שלושה חודשים, ואני שמח להיות שוב על המגרש. אני צריך לקחת את זה צעד אחרי צעד, יום אחרי יום. הבן שלי רואה אותי משחק כדורסל בפעם הראשונה בחייו, וזה נהדר בשבילנו".

כבכל שנה, ועל אף היעדר הקהל ביציעים, הקדישה ירושלים את משחקה הביתי בחנוכה לילדי 'שלוה', ארגון התומך בילדים מיוחדים ובבני משפחותיהם, ומספק להם מסגרת חברתית וחינוכית בהתאמה מיוחדת. מייסד ונשיא שלוה קלמן סמואלס והיו"ר אבי סמואלס הדליקו נר שלישי יחד עם ראש העיר משה לאון ומנכ"ל הספונסר בנק יהב שאול גלברד.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully