וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "שמות וכסף זה שטויות. צריך למצוא את האנשים שיילחמו"

13.12.2020 / 7:59

בני הרצליה ב-7:0, לאחר שהפסידה לירושלים, המאמן: " לא מוכן שיטיילו מולנו". היידיגר: "חייבים להתחיל להילחם מוקדם יותר"

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בני הרצליה חזרה לליגת העל אחרי שנה אחת בלבד בלאומית, אבל חווה פתיחת עונה מסויטת. אמש (שבת) היא ספגה את הפסדה השביעי בשבעה מחזורים, 96:86 בארנה, כשהתוצאה הסופית משקרת - לאחר שהפועל ירושלים כבר ברחה ל-33 נקודות יתרון והכריעה את המשחק זמן רב לפני סיומו.

עיקרי הדברים:
* שרון דרוקר רומז לשינויים קרבים בסגל
* התחתית צפופה מתמיד
* מקס היידיגר הצטיין, אך מודע לבעיות

מאמן בני הרצליה שרון דרוקר. דני מרון
"ברור שאנחנו בדרך למאבקי תחתית". דרוקר/דני מרון

"ברור שאנחנו בדרך למאבקי תחתית, ונצטרך לעבור אבולוציה ולמצוא את האנשים שיילחמו וייתנו הכול על המגרש", אמר המאמן שרון דרוקר. "שמות וכסף זה שטויות. עברתי את זה כבר, ואני יודע מה צריך לעשות כדי לצאת מהמקומות האלה - רק לב, נשמה, אגרסיביות ואכפתיות.

"אנחנו לא הקבוצה עם התקציב הגבוה בליגה, ובמסגרת הזו אנחנו מנסים לעשות את המיטב. אין ספק שצריך לעשות דברים. עד דצמבר השתעשענו, ועכשיו צריך להפשיל שרוולים וללכת עם האנשים הנכונים. יש סיבה לכך שהפסדנו".

למזלה של הרצליה, התחתית עדיין צפופה, ונכון לעכשיו יש מעליה ארבע קבוצות שמחזיקות בניצחון אחד בלבד, אם כי הן עדיין לא השלימו שבעה משחקים (עירוני נס ציונה ב-4:1, עירוני נהריה, מכבי חיפה והפועל תל אביב ב-5:1).

שחקן בני הרצליה מקס היידגר. דני מרון
היידיגר רוצה לשחק עם הלב/דני מרון

"ההפסד לא מאכזב אותי, ואמרתי את זה גם לשחקנים", הוסיף דרוקר. "אני מוכן להפסיד אם הם יילחמו ויהיו אגרסיביים, ולא יטיילו מולנו כפי שקרה בשלושת הרבעים הראשונים. ברבע האחרון מצאנו הרכב נכון שקצת אכפת לו".

מקס היידיגר, שקלע 14 נקודות ומסר שישה אסיסטים בהופעתו השנייה בקבוצה, סיכם: "לקראת הסיום התחלנו להילחם יותר, וזה צריך לקרות בשלב מוקדם. אנחנו חייבים לשמור טוב יותר בהגנה, ואם נשחק עם הלב, ברור שלא ננצח בכל משחק, אבל חלק מהבעיות ייפתר".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully