וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן שוב מאושר, בספרד מהללים: "עשה נוקאאוט היסטורי לסימאונה"

ריאל בעננים אחרי הניצחון בדרבי, המאמן שיבח: "קרוס, מודריץ' ובנזמה היו פאקינג גדולים". קאסמירו מפרגן למאמן אחרי התקופה הקשה: "כולנו נלחמים עבורו". התקשורת המדרידאית: "אתלטיקו תמיד תישאר מתחת לריאל. מודריץ' עדיין הקשר הטוב בעולם"

תקציר: חגיגת שערים, מחזור 11 בבונדסליגה/ספורט 1

עד הערב (שבת), הפסד הליגה האחרון של אתלטיקו מדריד היה אי שם בתחילת פברואר - 1:0 לריאל מדריד בדרבי. מאז הגיעו 26 משחקים רצופים ללא הפסד בלה ליגה - עד שדייגו סימאונה ושחקניו פגשו פעם נוספת את היריבה העירונית ושוב נכנעו, הפעם 2:0. הקולצ'ונרוס פספסו צ'אנס לפתוח פער של 9 נקודות מהאלופה בפסגה, וכעת ההפרש עומד על שלוש נקודות בלבד, והמומנטום שוב לצד זינדין זידאן ושחקניו.

אחרי ההתאוששות המתוזמנת היטב בליגת האלופות, שוב ידעה ריאל מדריד שהיא עם הגב אל הקיר - ושוב הגיבה כמו אלופה גאה. קאסמירו כבש את הראשון (15), דני קרבחאל נעזר ביאן אובלק כדי להפגיז פנימה את השני (63), וכעת אף אחד כבר לא זוכר את השמועות על עתידו של זיזו, שנשמעו רק לפני כשבוע.

"אלה שלוש נקודות חשובות מאוד עבורנו להמשך הליגה", הודה זידאן. "שוב שיחקנו משחק שלם מול קבוצה חזקה מאוד שלא הפסידה 26 משחקים ברציפות. לחצנו היטב ולא נתנו להם הזדמנויות להפוך את המשחק. בסופו של דבר היתה להם רק הזדמנות אחת - של סאול. אני מאושר. טוני קרוס, לוקה מודריץ' וקארים בנזמה היו גדולים. אני לא יכול לבקש מהם יותר. גם כל היתר - לוקאס ואסקס, דני קרבחאל, כולם, זה חשוב מאוד שאנחנו מקבלים את כולם בחזרה".

על הביקורות שהופנו כלפיו ונגד הקבוצה אמר זיזו: "אני לא יודע, הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים, השחקנים מאמינים, והראינו שריאל יודעת איך לשחק. היו דברים שפגעו בנו, אבל חיזקו אותנו. הביקורת היא חלק מהכדורגל".

קרבחאל הוסיף: "צלחנו שבוע קשה מאוד, ניצחנו את סביליה ועברנו גם את הגמרים שהיו לנו מול מנשנגלדבאך ואתלטיקו. 9 מ-9, אבל אנחנו לא מפסיקים. זו עונה די יוצאת דופן, בלי הכנה, עם הרבה פציעות. אף פעם לא קיבלנו את כל השחקנים שלנו ואני חושב שעם הזמן נגיע לכושר שיא. זה עדיין שלב מוקדם, אבל אם היינו מפסידים היינו בפיגור של תשע נקודות".

קאסמירו, כובש השער הראשון ואחד מהמצטיינים בשורות ריאל, הוסיף: "היו לנו עליות ומורדות העונה, אבל זה נורמלי בהתחשב במספר המשחקים שלנו. כבר אמרתי לא פעם שאנחנו לא מכונות. משחקים סולידיים כמו הערב נותנים לנו ביטחון להמשך. כולם הציגו יכולת יוצאת דופן, כולנו היינו אינטנסיביים מאוד ושלטנו במשחק. זידאן? אנחנו בוטחים בו לחלוטין ונותנים הכול עבורו, עבור הסמל של ריאל, עבור המועדון. כולנו יחד באותה סירה".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את אתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה

מנגד, הודה קוקה: "זה הפסד כואב אבל העונה ארוכה ואנחנו עדיין בפסגה. צריך להמשיך הלאה. במחצית הראשונה לא היינו כלל במשחק, בחצי השני הגענו ליותר מצבים".

דייגו סימאונה הוסיף: "ריאל מדריד ניצחה בצדק, הם היו עליונים מהפתיחה, הם התחילו עם יותר אינטנסיביות והיה לנו קשה לעמוד בקצב במחצית השנייה השתפרנו, אבל זה לא היה מספיק".

בתקשורת הספרדית החמיאו לזידאן, שלפתע זוכה לאמון מחודש. פרשן "אס" תומאס רונסרו כתב: "זה היה נוקאאוט היסטורי של זידאן לסימאונה. הדרבי לא היה דרבי, ריאל לא נתקלה בשום התנגדות, המשחק הוכרע כבר בדקה הראשונה. זה היה מפגן של מחויבות, אגרסיביות ודומיננטיות של ריאל. ריאל רקדה בהובלת המנצח קארים בנזמה. ריאל הראתה למה היא הקבוצה הספרדית הכי דומיננטית באירופה, מודריץ' הראה שגם בגיל 35 הוא הקשר הטוב בעולם, והסיפור נמשך - ריאל תמיד מעל אתלטיקו, לא חשוב מה הנסיבות".

ב"מארקה" ציינו לטובת בעיקר את לוקאס ואסקס, מודריץ' וטוני קרוס, וכתבו על זידאן: "מרשים לראות איך הוא הוציא את ריאל מהמשבר. מאז ההפסד לסביליה, הוא גרם לקבוצה לשנות גישה ואין ספק שהמסר שלו חלחל לשחקנים היטב, כי הם הגיבו בצורה מושלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully