וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הודיעה: דני אבדיה יפתח בחמישייה במשחק טרום העונה מול ברוקלין

עודכן לאחרונה: 14.12.2020 / 0:24

ווסטברוק וביל יקבלו מנוחה, הישראלי יפגוש לבכורה לא רשמית את דוראנט ואירווינג (1:00, ספורט5). ברוקס: "הזדמנות גדולה לחבר'ה"

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הלילה (בין ראשון לשני, 1:00, ספורט5) זה יקרה: הופעת הבכורה הלא רשמית של דני אבדיה ב-NBA. כשעה וחצי לפני כדור הביניים הראשון מול ברוקלין, הודיעה וושינגטון שהישראלי יפתח בחמישייה בצוותא עם ראול נטו, טרוי בראון, רוי האצ'ימורה ותומאס בריאנט, שהיה בספק להתמודדות. הוויזארדס חסרים את כוכביהם הגדולים ביותר ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל, כמו גם את איש סמית' ודאוויס ברטאנס.

ביל, נזכיר, לא שיחק משחק רשמי מאז מרץ, כשהחמיץ את הבועה באורלנדו בשל פציעה בכתף. ווסטברוק הצטרף באיחור והיה רחוק משיאו, ולאחר מכן אף נפצע וחסר לרוקטס בפלייאוף. שניהם ייכנסו באופן הדרגתי לעניינים, לפי המאמן סקוט ברוקס: "אנחנו רוצים לתת להם יותר אימונים לפני שישחקו. הם כנראה ישחקו במשחק הבא, ואז יהיה להם עוד 3-4 ימים להיכנס לכושר טוב יותר".

ברטאנס, מצידו, הגיע מאוחר לאימונים בשל בעיות ויזה, בעוד הרכז המחליף סמית' סובל מכאבים ובריאנט פגוע בירך. כולם אמורים להיות כשירים למשחק פתיחת העונה מול פילדלפיה ב-23 בדצמבר. "אני רוצה לקבל קצת זמן במשחקים האלה כדי להיכנס לקצב", אמר ביל ביום שישי.

בהיעדרם של הכוכבים, צפויים שחקני המשנה לקבל דקות, וביניהם כמובן אבדיה שעשוי להפוך למקבל ההחלטה העיקרי בהתקפה של הוויזארדס במשחק טרום העונה הראשון. "נרצה לראות את הכדור זז", אמר ברוקס. "יש הרבה דקות לחלק והחבר'ה הולכים לקבל הרבה הזדמנויות. זה חלום עבור שחקן לבוא ולקבל הרבה דקות, וחלק מהם יקבלו את הבמה להראות מה הם יכולים לתת לנו - בין אם כשחקני חמישייה או כספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully