וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "למרות ההפסד, אני מאוד גאה בצורה ששיחקנו"

מאמן מכבי פתח תקוה גאה בשחקניו למרות ההפסד 3:2 למכבי נתניה: "נמשיך להביא תוצאות". אטפלד: "הראינו את האופי שלנו"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה 2:3/ספורט 1

במכבי נתניה נרשמו לא מעט חיוכים וחיבוקים לאחר שהקבוצה שמה הערב (שבת) סוף לרצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם 2:3 על המוליכה מכבי פתח תקוה. השחקנים של ריימונד אטפלד כבר צעדו ביתרון 0:2 משערים של אביב אברהם (10) ויונס מלדה בפנדל על סף הירידה להפסקה, אך המלאבסים השוו משערים של עבדה (50) ובלוריאן (59). על אף זאת, הקבוצה מעיר היהלומים לא ויתרה, וחן עזרא השיב לה את היתרון עם שער בדקה ה-67, אותו הפעם נתניה לא שמטה.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר בסיום: "אמנם הפסדנו אבל אני גאה בדרך שלנו. גם במחצית שפיגרנו 2:0 אמרתי לשחקנים להמשיך לשחק באותה צורה, כי יש לנו את היכולת לעצור את המתפרצות שלהם. אני מאוד גאה בצורה ששיחקנו היום למרות ההפסד. אני חושב שהשער שלהם הגיע במצב היחיד שהיה להם במחצית השנייה. סבלנו מטעויות של חוסר ריכוז, אבל זה לא דבר שמאפיין אותנו. מבחינת כדורגל, הגנתית והתקפית - הייתי מאוד מרוצה. נצטרך להמשיך בדרך הזאת. זאת לא ליגה שיש לאיזשהי קבוצה עליונות מסויימת. ברגע שנמשיך לשחק בדרך הזו ונמשיך ליצור מצבים - נמשיך להביא תוצאות".

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
גאה בצורת המשחק של הקבוצה שלו למרות ההפסד. לוזון/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד: "אני חושב שבשבוע שעבר שיחקנו טוב אבל לא הבאנו את התוצאות, הפעם שינינו את הטקטיקה שלנו. עשינו כמה טעויות ואיפשרנו לפתח תקוה לחזור למשחק, אבל הראינו את האופי שלנו כשחזרנו להוביל וניצחנו. אני תמיד אומר לשחקנים שלי שהם צריכים להמשיך ליצור את המצבים, אחרת הם לא יצליחו להבקיע. עבדנו על הבקעת השערים בסוף השבוע - וזה השתלם".

על השוער שלו דני עמוס: "אנחנו תמיד עובדים קשה, ודני הוא עמוד השדרה של הקבוצה הזו, אני מאוד שמח מההופעה שלו. הוא אחד השחקנים הכי חשובים אצלינו".

ליאל עבדה שהצטיין וגם כבש, סיכם באכזבה: "זה מתסכל, שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו העונה. מתסכל מאוד לרדת למחצית בפיגור 2:0, לחזור ואז שוב לספוג. יש פה קבוצה חזקה עם אופי חזק והראנו את זה במשחקים קודמים, היום לא הצלחנו, אבל ממשיכים הלאה".

דני עמוס שהיה אחד השחקנים הטובים במכבי נתניה, אמר בסיום: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה. בשנייה עלינו מהוססים, אולי חשבנו שהמשחק נגמר. אנחנו צריכים ללמוד להיות יותר חזקים ויותר רעים. אנחנו כל הזמן משתפרים ולומדים, גם במשחקים שנגמרו ב-0:0 היינו טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully