וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ונס, בריאנט ובנדר לא יתלבשו למשחק מול הפועל חיפה

שמינית גמר גביע המדינה (א', 21:15, ספורט 5): הקבוצה המפתיעה של אלעד חסין תנסה להמם את הצהובים אחרי שהפסידו להם בגביע ווינר ובליגה בתום משחקים צמודים

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל ייצאו לדרך כבר מחר (ראשון, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) במשחק בו תארח הפועל חיפה את מכבי תל אביב. המשחק מחר יהיה השלישי הרשמי בין הקבוצות העונה, כשברבע גמר גביע ווינר ניצחו הצהובים 74:83, ובמשחק הליגה יצאו עם ניצחון ביתי 75:81.

הפועל חיפה מגיעה למשחק הגביע במצב רוח מצוין. האדומים קטעו רצף של הפסדים עם ניצחון ביתי חשוב על מכבי ראשון לציון בתום קאמבק מרשים, והשחקנים של אלעד חסין קרובים יותר לחלק העליון של הטבלה מאשר למאבקי התחתית. בחיפה יודעים כי הם מגיעים כאנדרדוג מובהק להתמודדות, אך למרות זאת מאמינים ביכולתם לרשום הפתעה גדולה. כדי לעשות כך יצטרכו האדומים את צמד הגארדים האמריקאי שלהם קינן אוואנס וג'ייסון סיגרס בשיאם.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי מול שחקן הפועל חיפה ג'ייסון סיגרס. קובי אליהו
מאבקים קשים. מכבי והפועל חיפה/קובי אליהו

אחרי הניצחון החשוב על באסקוניה ביום חמישי שהחזיר אותם לחיים גם ביורוליג, במכבי תל אביב מגיעים לגביע המדינה כדי להחזיר את הגביע לארון ביד אליהו אחרי שלוש שנים. הצהובים עברו בסיבוב הראשון את מכבי אשדוד מהלאומית בצורה די נוחה, למרות שהיו רחוקים משיאם, וכעת הם פוגשים יריבה איכותית יותר שכבר הקשתה עליהם את החיים פעמיים העונה. יאניס ספרופולוס נאלץ לקבל החלטה לא פשוטה לגבי איזה שלושה שחקנים לא יתלבשו ויקבלו מנוחה לקראת שני משחקי היורוליג שייערכו בהמשך השבוע (בחוץ מול וילרבאן וברצלונה), ולבסוף בחר באלייז'ה בריאנט, דרגאן בנדר וכריס ג'ונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully