וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הקטארים החליטו שמסי יגיע לפ.ס.ז', אין סיכוי להשאיר אותו בברצלונה"

המועמד לנשיאות אגוסטי בנדיטו מודה: "יהיה קשה מאוד לגרום לליאו להמשיך כאן". מועמד נוסף: "גם מסי צריך להתאים את עצמו לקבוצה"

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג/ספורט 1

השמועות על מעברו הקרב של ליאונל מסי לפריז סן ז'רמן, מוסיפים ללחץ הגדול ממילא בברצלונה. הקטלאנים נמצאים בעיצומו של משבר מקצועי וניהולי חריף, ומתקשים לראות את האור בקצה המנהרה - במיוחד כשנראה שהאפשרות שמסי יישאר נראית קלושה יותר עם כל יום שעובר.

גם חלק מהמועמדים לנשיאות ברצלונה כבר מודים שהמצב עם הפרעוש בעייתי. "אני חושב שיהיה קשה מאוד לגרום למסי לשנות את דעתו ולהישאר", אמר המועמד אגוסטי בנדיטו. "אם הקטארים של פ.ס.ז' יחליטו שהם רוצים להחתים את מסי בכל מחיר כדי לקדם את מונדיאל 2022, לא יהיה שום דבר שיכול לעצור בעדם. אני לא מאמין שיש לנו סיכוי להתחרות מולם".

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
פריז קוראת לו? מסי/רויטרס

מועמד נוסף, צ'אבייר ויהחואנה, טוען ש"מסי במצבו הנוכחי, צריך להשתנות כדי שברצלונה תחזור להיות קבוצה מנצחת. אני לא חושב שהנוכחות שלו עכשיו רעילה בחדר ההלבשה, אבל כן מאמין שהוא צריך להתאים את עצמו ליתר השחקנים - לא רק הם אליו".

כמו כן, ויהחואנה טוען שמה שברצלונה לא עומדת בפני גורל דומה לשל אימפריות אחרות ששקעו כמו מילאן או מנצ'סטר יונייטד. "אני לא חושב שיש בסיס להשוואה, כי למילאן ולמנצ'סטר יונייטד אין אקדמיה מפוארת כמו של ברצלונה. 'לה מאסיה' לא מפסיקה לייצר שחקנים ברמה עולמית, וזה מה שישמור את ברצלונה בטופ".

בין אם מסי יישאר או יעזוב, נראה ששחקן אחד שבכל מקרה לא יהיה חלק מהסגל בעונה הבאה הוא ניימאר. לפי דיווח ב-RAC1, ניימאר הודיע לראשי ברצלונה שהוא מתכוון להמשיך בפ.ס.ז' בעונה הבאה, ובינתיים גם חלק מהמועמדים לנשיאות מביעים התנגדות להחזירו. אחד מהם הוא ויקטור פונט, שאמר אמש: "לניימאר אין מקום בברצלונה. אולי יש לו מקום מבחינה ספורטיבית, אבל לא מבחינה כלכלית. בתור קבוצה עם כבוד ויוקרה, אי אפשר להחזיר שחקן שברח מאיתנו ימים ספורים לפני פתיחת העונה ונקלע למאבק משפטי עם המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully