וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף ושחקנים: הפועל באר שבע הרוויחה בגדול מההחלטה של יוסי אבוקסיס

11.12.2020 / 6:37

המאמן הימר מול ניס על שחקני ספסל וחתם קמפיין אירופי מרשים עם הכנסות גבוהות. במועדון בונים על חיזוק, אחד הזרים יוחלף?

תקציר: הפועל באר שבע - ניס 0:1/ספורט 1

אלה אולי לא ה-50 מיליון שקל שתכניס מכבי תל אביב מהליגה האירופית, כיוון שהייתה במסלול האלופות קודם, אבל גם בהפועל באר שבע חגגו אמש (חמישי) 20 מיליון שקל שייכנסו לקופת הקבוצה, אחרי קיזוז ההוצאות. אחרי הניצחון 0:1 אמש על ניס שהכניס עוד 570 אלף יורו, יש לקבוצה כבר כיסוי לתקציב העונה הבאה, כאשר עוד קודם יצרפו שחקן חיזוק אחד לפחות בחודש ינואר. מעבר לאלון תורג'מן ולמלפפון הלוהט חאתם עבד אלחמיד שמועמדים להצטרף, עשויים בהפועל באר שבע גם להחליף את אחד הזרים, אבל רק אם יימצא משהו שיהיו בקבוצה בטוחים שהוא יותר טוב ממה שיש.

מה שבטוח, המשחק אמש במושבה והניצחון המכובד על היריבה הצרפתית פתחו את העיניים לגבי מספר שחקנים שהוכיחו את עצמם. הראשון הוא רותם חטואל שכבש את שער הניצחון, עשה הרבה פעולות איכותיות בחלק הקדמי ונראה מלא בביטחון עצמי במשחק שלו. חטואל יקבל יותר דקות מעתה ויוסי אבוקסיס יספור אותו יותר.

רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
יקבל הרבה יותר קרדיט מעכשיו. חטואל חוגג/דני מרון
  • הניצחון על ניס סידר להפועל באר שבע עוד 570 אלף יורו, וחתם קמפיין אירופי מוצלח
  • יוסי אבוקסיס הימר על שחקני הספסל, והרוויח את רותם חטואל, אילי מדמון ורז רחמים
  • לפחות שחקן אחד יצורף בחלון ההעברות בינואר. אפשרות: אחד הזרים יוחלף
  • במועדון מקווים להמשיך באותה יכולת גם בליגה, שם פתחו את העונה בצורה מאכזבת

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את ניס

לכתבה המלאה

גם אילי מדמון סחט מחמאות. השחקן בן ה-17 בלבד רשם משחק שקט ובוגר, ולאט לאט מתפתח לשחקן בית משמעותי מאוד. מדמון הוכיח את עצמו בקישור האחורי ואבוקסיס ישתמש בו יותר. עוד זכו למילים טובות שוער המשנה רז רחמים שהיה מאוד יציב ומרוכז, וכעת למאמן יש הרבה יותר ביטחון גם כאשר אוהד לויטה לא יוכל לשחק. גם ההופעות של נועם גמון ודודי טויטו בעמדות המגנים היו טובות.

כפי שהניצחון על בית"ר ירושלים בליגה בתחילת השבוע נתן דחיפה חזקה להופעה הטובה אתמול מול ניס, מקווים כעת בהפועל באר שבע שמהניצחון האירופי אתמול, תצמח הצלחה בליגת העל בשבוע הבא. לקבוצה מתוכננים שלושה משחקים בתוך שבוע מול עירוני קרית שמונה, הפועל חדרה והפועל תל אביב ואם הפועל באר שבע לא תשיג לפחות 6 נקודות בשלושת המשחקים האלה, היא לא תוכל להתקדם במעלה הטבלה.

אבוקסיס סירב גם אמש בתום המשחק להתייחס לאפשרות שיהפוך בקרוב למאמן נבחרת ישראל. "תכבדו אותי ואל תשאלו אותי שאלות על הנבחרת. אני מאמן את הפועל באר שבע", ביקש מהתקשורת מי שיצטרך לחכות ולראות מה מחליטה ועדת האיתור בנוגע לוילי רוטנשטיינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully