וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס התגאה: "משחק ההגנה הכי טוב שלנו ביורוליג העונה"

11.12.2020 / 0:09

מאמן מכבי תל אביב לאחר הניצחון על באסקוניה: "בירכתי את השחקנים כי הם ביצעו את תכנית המשחק. הפעם עשינו הכול נכון"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על באסקוניה/באדיבות מכבי תל אביב

קצת לפני שקבוצת הכדורגל של המועדון השוותה את הישג השיא שלה בליגה האירופית, מכבי תל אביב הצליחה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות ביורוליג. האלופה הישראלית חזרה מפיגור דו-ספרתי בספרד וגברה 63:67 על באסקוניה.

המאמן יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים שלנו על המשחק הטוב שהיה לנו הערב, במיוחד בהגנה. באסקוניה היא קבוצה טובה מאוד בהתקפה, יכולה לקלוע בהרבה דרכים, במעבר, עם קליעה, בריבאונד ההתקפה, בחדירות, בחדירה והוצאה. ידענו שבלי הגנה טובה אין לנו סיכוי, בגלל זה בירכתי את השחקנים. הם ביצעו את תוכנית המשחק, זה היה משחק ההגנה הכי טוב שלנו העונה ביורוליג".

עומרי כספי עם יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. באסקוניה ויטוריה, אתר רשמי
מרוצה הפעם. יאניס ספרופולוס עם עומרי כספי/אתר רשמי, באסקוניה ויטוריה

עוד הוסיף המאמן: "זה היה חשוב מאוד בסיום המשחק שאפשרנו לבאסקוניה רק 9 נקודות, כאן במיוחד זה הרבע שבו הם קולעים הכי הרבה נקודות. אבל שיחקנו הגנה טובה ועצרנו אותם על 9 נקודות. מבחינה התקפית הנענו את הכדור, שיחקנו חכם וניסינו לתקוף את החלקים החלשים שלהם. באסקוניה קבוצה הגנתית טובה, החטאנו זריקות פנויות, אבל עשינו עבודה טובה התקפית, ובגלל זה שלטנו בקצב המשחק וזה היה חשוב מאוד".

ספרופולוס סיכם: "היו לנו כמה משחקים בעבר שהפסדנו בדקה האחרונה, למעשה שישה הפסדים מתוך השמונה. הערב עשינו הכול בצורה הנכונה והיינו מאוד מרוכזים בכל חלק של המשחק, במיוחד בסוף המשחק. שיחקנו הגנה טובה וקלענו סלים קלים כדי לסיים את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully