וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יהיה לנו יותר קל להביא שחקנים בינואר בזכות הכסף שנכנס"

10.12.2020 / 22:18

הפועל באר שבע סיימה את קמפיין הליגה האירופית עם 0:1 על ניס ומעל 5 מיליון יורו מענקים. המאמן: "נביא רק מישהו שנהיה בטוחים שיכול לתרום"

תקציר: הפועל באר שבע - ניס 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע החלה את שלב הבתים של הליגה האירופית עם ניצחון באצטדיון המושבה וסיימה אותו בצורה דומה ובטעם טוב, אחרי 0:1 על ניס הצרפתית. רותם חטואל הכריע בדקה ה-71 והעניק למחזיקת הגביע הישראלית עוד 570 אלף יורו (מענקים מצטברים העונה בסך 5.340 מיליון יורו), במשחק בו לא מעט שחקני משנה נתנו ליוסי אבוקסיס חומר למחשבה לקראת ההמשך.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
שש נקודות בבית קשה. יוסי אבוקסיס/דני מרון

"בהרכב ששיחקנו ידעתי שכולם יהיו מחויבים", אמר המאמן יוסי אבוקסיס בסיום. "כבר אחרי האימון אמרתי לאסי רחמים שאני מרגיש טוב. סיימנו עם 6 נקודות בבית מאוד קשה, הכנסנו הרבה כסף למועדון. נחזור לליגה בארץ והראש כבר שם. אמרתי לפני המשחק לשחקנים שהם יכולים לתת לי חומר למחשבה לליגה וכולם מרז רחמים ועד להתקפה נתנו לי חומר למחשבה".

עוד אמר המאמן: "יהיה לנו יותר קל להביא שחקנים בינואר בזכות הכסף שנכנס, אבל לא נביא כל שחקן שלא שיחק חצי שנה ופתאום נכניס אותו לכושר בינואר. נביא רק מישהו שנהיה בטוחים שיכול לתרום לנו מכל הבחינות. נרצה לחזור לאירופה בקיץ הבא. זו המטרה שלנו. יש לנו פיגור גדול בליגה בארץ מבחינת נקודות ונעשה הכל כדי לטפס למעלה בתקופה הקרובה".

אבוקסיס שוב נשאל על נבחרת ישראל ושוב הבהיר: "אני לא צריך לענות על הנבחרת. תכבדו אותי ואל תשאלו אותי על זה. אני מאמן הפועל באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully