וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון של מאמן מכה ילד מסעיר את ארה"ב, לברון ג'יימס הגיב בזעם ואיים

מאמן פוטבול של קבוצת ילדים תועד מכה בצורה קשה את אחד מחניכיו. הקבוצה הגיבה בצורה אומללה, הגולשים קראו לכלוא אותו, לברון ג'יימס התערב, כולל איום מרומז

מאמן פוטבול בקבוצת ילדים תוקף את חניכיו/טוויטר

סרטון שבו נראה מאמן פוטבול בקבוצת ילדים מכה בעוצמה את אחד מחניכיו הצעירים מסעיר את ארה"ב ביממה האחרונה. אתמול (רביעי) פורסם הסרטון שבו מאמן של קבוצת הילדים סבאנה גייטורס שולח מהלומה חזקה לראשו של אחד הילדים כשהוא גוער בו על פעולה שלא אהב על המגרש, ולאחר מכן מתוך זעם מכה בו שוב - לפני ששלח אותו לספסל.

הסרטון, שקשה לצפייה, גרר תגובות נסערות מכל הכיוונים. בתחילה אנשי המועדון מסוואנה ג'ורג'יה טענו ש"המאמן הוא איש טוב" והגנו עליו. "אנא הימנעו מתגובות שליליות", נמסר מהמועדון, "בואו לא נאשים פה את כולם בגלל התנהגות חד פעמית". התגובה עוררה עוד יותר זעם, ולאחר מכן בקבוצה נאלצו לפטר אותו והתנצלו בפני האמא של הילד שהוכה.

אפילו לברון ג'יימס הגיב לסרטון הקשה, ובפוסט באינסטגרם הביע את הכעס שלו על המאמן הזה ומה היה רוצה לעשות לו: "אם אני שם, וזה אפילו לא הילד שלי, היינו מחליפים יותר מכמה מילים", כתב לברון, שרמז שהיה שמח להחזיר לו באותו מטבע. גם שחקן הפוטבול שאנון שארפ כתב: "אפילו אם זה היה הילד שלו - הייתי מכסח אותו, לא אתן לאף אחד להיטפל לחלשים ולחסרי האונים".

עוד בוואלה!

עם סלטה מהחוץ: שער כזה אף פעם לא ראיתם. באחריות

לכתבה המלאה
פוסט של לברון ג'יימס על מאמן שהכה ילד. מתוך האינסטגרם של לברון ג'יימס, צילום מסך
הפוסט של לברון/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של לברון ג'יימס

ביממה האחרונה קולות רבים בארה"ב קראו לא רק לפטר אותו - אלא להכניס אותו לכלא. "אני מתנצל על ההתנהגות שלי, אין לי תירוצים", אמר המאמן, "טעיתי. הוא סלח לי, וההורים שלו סלחו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully