וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - מ.ס. אשדוד: ניר ברדע הודח מהסגל, שלומי אזולאי יחזור להרכב

הבלם לא ייכלל בסגל לכפר סבא אחרי שהצוות המקצועי הרגיש שהוא לא התאמץ מספיק. הקשר יפתח במקום בן הרוש במערך של 4 בהגנה. שגיב יחזקאל צפוי לפתוח במקום דין דוד

מחזור 10הסתיים12/12/2020
הפועל כפר-סבא
    1:0
    • (23) בגאיוקו
    מ.ס. אשדוד
    תקציר ה-2:3 של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב/ספורט1

    הפועל כפר סבא

    מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן, אמר לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד מחר: "אנחנו מוכנים למפגש עם קבוצה איכותית ומסוכנת שמשחקת כדורגל התקפי. ראינו את האיכויות בניצחון שלהם על מכבי ת"א. עם זאת, אני מאמין בשחקנים שלנו ובקבוצה הזו. יש לנו את הכלים הדרושים כדי להשיג את הנקודות. במפגש האחרון יכולנו לכבוש גם יותר משער אחד. על זה בדיוק עבדנו בשבוע החולף".

    הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח, טל מכלוף, סודיק אטנדה, עומר דנינו, ג'ורג' פוצ'יבה, בן רייכרט, טריקו גטהון, אור דסה , מייקל אומו, לוואגה קיזיטו.

    עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
    "יש לנו את הכלים הדרושים כדי להשיג את הנקודות". עמיר תורג'מן/ברני ארדוב

    מ.ס. אשדוד

    אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב, במ.ס. אשדוד רוצים לייצר המשכיות ולנצח גם במשחק חוץ מחר במושבה מול הפועל כפר סבא. הכוח הגדול של הקבוצה העונה הוא במשחקי הבית והמאמן רן בן שמעון החדיר בשחקנים אמונה שאפשר לנצח גם בחוץ.

    בכל הקשור לצד המקצועי בן שמעון צפוי לפתוח בקו של ארבעה שחקנים בהגנה כאשר עומרי בן הרוש ששיחק כבלם שלישי מול מכבי תל אביב, ייצא מההרכב לטובת שלומי אזולאי. שגיב יחזקאל ופאהד באיו שכבשו מול מכבי תל אביב, צפויים לפתוח יחד כשדין דוד יירד לספסל. ניר ברדע הודח מהסגל למחר בגלל הרגשה אצל הצוות המקצועי שהוא לא התאמץ מספיק באימונים השבוע. כזכור, מול מכבי תל אביב העדיף רן בן שמעון את עומרי בן הרוש כבלם שלישי לצד אוואני וצבטקוביץ' וברדע לא שותף מהספסל.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors
    שחקן מ.ס. אשדוד, ניר ברדע לפני רמזי ספורי, הפועל באר שבע. לירון מולדובן
    הודח מהסגל. ניר ברדע/לירון מולדובן

    טריוויה

    * הפועל כפר סבא הצליחה לבצע שני מהפכים העונה והיא הקבוצה שצברה הכי הרבה נקודות אחרי פיגור: שבע נקודות (שני ניצחונות ותיקו). מ.ס. אשדוד עשתה את זה לראשונה ביום שני מול מכבי תל אביב.

    * מ.ס. אשדוד, מלכת התיקו המשותפת של ליגת העל בעונה שעברה, עדיין לא סיימה בתיקו העונה ולמעשה כל 11 משחקי הליגה האחרונים שלה הגיעו להכרעה (שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים).

    * אשדוד סופרת שלושה הפסדים חוץ רצופים. רצף ארוך יותר היה לה לפני שנתיים: שבעה הפסדים בין אוקטובר 2018 לינואר 2019.

    * מאמנה רן בן שמעון, לעומת זאת, ניצח בכל חמשת משחקי החוץ שלו כמאמן מול הפועל כפר סבא.

    * אשדוד נותרה הקבוצה היחידה בליגת העל שעדיין לא נשרק לזכותה פנדל העונה, בעוד הפועל כפר סבא מובילה בהבקעות מהנקודה הלבנה עם ארבעה פנדלים מוצלחים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully