וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 63:67 את באסקוניה ויטוריה בספרד

הצהובים סוף סוף הצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים ביורוליג ולהתעלות במשחק צמוד. דורסי (15) לקח ריבאונד התקפה קריטי, האנטר הצטיין (12). ווילבקין נתקע על 5 בלבד

פריאיי הנרי באסקוניה ויטוריה מול אותלו האנטר. באסקוניה ויטוריה, אתר רשמי
הצטיין בניצחון. האנטר שומר על הנרי/אתר רשמי, באסקוניה ויטוריה

עם הגב על הקיר כשהיא במאזן מאכזב של 8:4 לרעתה, מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון שני רצוף לראשונה העונה ביורוליג, כשגברה 63:67 על באסקוניה בוויטוריה. אחרי שהתעללה בבאסקים באולם הזה בשנה שעברה, הפעם קיבלנו משחק אחר לגמרי. הצהובים נתקעו על 12 נקודות ברבע הראשון, אבל הפכו את הקערה ברבע השני והמחצית השנייה הייתה צמודה לכל אורכה. ווילבקין נתקע על 5 נקודות ולא היה פקטור במשחק הזה, אבל טיילר דורסי ניצח לצהובים את המשחק עם סל קריטי שקבע 60:65 וגם לקח ריבאונד התקפה 18 שניות לסיום וגם הבטיח את הניצחון מהקו.

אחרי שהפסידו בצורה כואבת מאוד בוולנסיה, וגם איבדו משחק שהיה בידיים שלהם מול מילאנו, הצהובים סוף סוף מנצחים משחק צמוד ויקוו להיכנס לרצף ניצחונות שישפר את מצבם, שעדיין רחוק מלהיות טוב עם מאזן של 8:5. באסקוניה הגיעה למשחק הזה במומנטום מצוין, אך נעצרה שוב מול הקבוצה של ספרופולוס, שהפסידה העונה בוולנסיה ובמדריד, אך מאוד אוהבת את האולם של באסקוניה ששוב האיר לה פנים.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 15, אותלו האנטר 12, כריס ג'ונס 10, אנג'לו קלויארו 7, אלייז'ה בריאנט, סקוטי ווילבקין ויובל זוסמן 5, אנטה ז'יזיץ' 4, דרגאן בנדר ועוז בלייזר 2.

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב מול אלכ פטרס באסקוניה. באסקוניה ויטוריה, אתר רשמי
מכבי ניצחה למרות משחק פושר שלו. סקוטי ווילבקין מול פטרס/אתר רשמי, באסקוניה ויטוריה

רבע 1

המשחק הזה נפתח בצורה צמודה כשסל של בנדר קבע שוויון 9 אחרי קצת פחות מחמש דקות ברבע. אלא שמכאן הבאסקים נכנסו לטירוף והגיבו עם ריצת 0:9 בזכות שלשה ודאנק של פולונרה וסלים קלים יוסופה פאל בצבע החדיר של מכבי. הצהובים הצליחו לעצור את המומנטום של באסקוניה בהתקפה, אבל נתקעו בעצמם על התשע נקודות האלו עד שאלייז'ה בריאנט עשה לזה סוף עם שלשה שקבעה 18:12. הבאסקים יצאו להתקפה אחרונה עם הנרי שמצא את ג'קירי, שקבע 12:20 בסוף הרבע ההתקפי הדל של הצהובים.

רבע 2

הרבע השני נפתח עם סל של פריאיי הנרי, אבל הצהובים התחילו להתאפס מבחוץ עם שלשה של דורסי. זוסמן לאחר מכן ניסה פעמיים מחוץ לקשת והחטיא, אבל קלע בניסיון השלישי ברציפות וצימק את הפיגור הצהוב ל-22:18 בלבד. האנטר ודורסי השלימו ריצת 0:10 וקבעו שוויון 22, עד שזוראן דראגיץ' עצר את הריצה הצהובה. האנטר היה האיש של מכבי תל אביב ברבע הזה. הסנטר הצהוב קלע שש נקודות רצופות לצהובים שפתחו פער של 28:24, אבל הנרי המצוין שמר על הבאסקים בתמונה. שלשה של דורסי קבע 30:35 למכבי תל אביב כשנותרו פחות משתי דקות למחצית. הנרי לקח אחריות עבור המארחת ותפר שלשה, כשאלייז'ה איבד בצד השני. ויטוריה נתקע לגמרי וז'יז'יץ' קבע מהקו את תוצאת המחצית: 33:37 למכבי תל אביב.

אנדרה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב. באסקוניה ויטוריה, אתר רשמי
לא בא לידי ביטוי במחצית הראשונה. ז'יז'יץ'/אתר רשמי, באסקוניה ויטוריה

רבע 3

הרבע השלישי עמד בסימן ויטוריה, שהצליחה להפוך את הקערה. פולונרה ודראגיץ' הובילו ריצת 3:8 וסל של יוסופה פאל קבע 42:43 למארחת. האנטר התעורר, כשסל ושלשה של קלויארו קבעו 47:48 במשחק צמוד מאוד שהתפתח ברבע הזה. כריס ג'ונס התעורר עם שלשה ומיד עוד סל, אבל מכבי תל אביב לא מצאה תשובה לפאל הענק, שעשה ככל העולה על רוחו בצבע ועלה ל-14 נקודות ללא החטאה. סדקרסקיס קלע שלשה אחרי סל של קלויארו וקבע שוויון 54, אבל 2 שניות לסיום הרבע זוסמן הדביק עבירה רביעית משמעותית מאוד לפאל המצוין וקבע 54:56 למכבי תל אביב בסוף הרבע.

יוסופה פאל באסקוניה מול אנדרה ז'יזיץ' מכבי תל אביב. באסקוניה ויטוריה, אתר רשמי
חגג על ז'יזי'ץ' אך הסתבך בעבירות. יוסופה פאל/אתר רשמי, באסקוניה ויטוריה

רבע 4

הרבע הרביעי נפתח בצורה מפוזרת מאוד של שני הצדדים, אבל כריס ג'ונס שבר את הקרח עם שלשה ממש בסיום שעון הזריקות. ג'ונס הוסיף עוד שלשה והאנטר כבר קבע 56:61 לצהובים כשנותרו 5:28 דקות לסיום המשחק. אלא שבאסקוניה לא ויתרה. פטרס ופולונרה צימקו את הפיגור לנקודה בלבד, אבל אלייז'ה ודורסי קבעו 60:65 כשנותרו 2 דקות לסיום המותחן בוויטוריה. הבאסקים יצאו להתקפה קריטית וסיימה אותה עם שלשה גדולה וקריטית של פולונרה. אלייז'ה בריאנט איבד את הכדור, אבל פולונרה החזיר אותו לקלויארו, אך חסם את דורסי. באסקוניה קיבלה הזדמנות להשוות אבל הנרי לא פגע בכלום ומכבי קיבלה כדור ביתרון 63:65 כשנותרו 50 שניות לסיום המשחק. אלייז'ה החטיא תחת הלחץ, אבל דורסי לקח ריבאונד קריטי וקבע 63:67 מהקו אחרי שהנרי עשה עליו עבירה. פולונרה החטיא ניסיון שלשה נואש והחטיא ובסיום: 63:67 למכבי תל אביב שמחברת סוף סוף שני ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully