וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נוף הגליל הגדילה את הפער בפסגה, תל אביב בת ים שנייה

מתאוס (67) קבע 0:1 למוליכה על הפועל רעננה, שהפסידה בבכורה של אלדד שביט. השחקנים של נוסבאום השיגו 1:3 על כפר שלם והם במקום השני. מ.ס. כפר קאסם עם ניצחון בכורה העונה, 0:1 על הפועל עפולה

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. דני מרון
נוף הגליל שלו כבר עם יתרון של ארבע נקודות מהמקום השני והשלישי. ירון הוכנבוים/דני מרון

המחזור ה-14 בליגה הלאומית נערך במלואו היום (שישי) עם שמונה משחקים, כשכמות השערים הנמוכה שנכבשה במהלך המחזור (9) שווה לשיא השלילי שנקבע העונה במחזור ה-9. הפועל רמת גן נפרדה ב-0:0 מהפועל ירושלים, והמוליכה הפועל נוף הגליל ניצלה זאת כדי להשיג ניצחון נוסף, הפעם על רעננה של אלדד שביט, והגדילה את הפער מהמקום השני לארבע נקודות. בית"ר תל אביב בת ים היא עוד אחת שנהנתה מחלוקת הנקודות בטדי, לאחר שגברה 1:3 בחוץ על כפר שלם ועלתה למקום השני. כפר קאסם רשמה ניצחון בכורה העונה לאחר שגברה על הפועל עפולה.

בן מיזן שחקן הפועל קטמון. דני מרון
הפועל ירושלים סיימה בתיקו וירדה מהמקום השני. בן מיזן/דני מרון

הפועל רמת גן - הפועל ירושלים 0:0

הירושלמים הגיעו במומנטום נהדר למפגש עם האורדונים אך לא הצליחה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, ואף איבדה את המקום השני בטבלה לבית"ר תל אביב בת ים. מנגד, רמת גן קיוותה להשיג ניצחון בטדי כדי לעלות למקום השני על חשבון היריבה, אך גם היא לא הצליחה לפרוץ את הגנת המארחת ובסוף נרשמה חלוקת נקודות בין השתיים.

הפועל נוף הגליל - הפועל רעננה 0:1

נוף הגליל חזרה למסלול הניצחונות ועדיין נושמת אוויר פסגות. האורחת הגיעה למשחק כחיה פצועה לאחר ניצחון בודד בשבעת משחקיהם האחרונים, ולאחר חילופי מאמנים כשאלדד שביט רשם הופעת בכורה על הקווים של רעננה. מתאוס הברזילאי כבש את השער היחיד במשחק לזכות המוליכה, שרושמת את ניצחונה השמיני העונה ומגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות על פני המקום השני.

הפועל כפר שלם - בית"ר תל אביב בת ים 3:1

במשחק שהניב כמעט חצי מיבול השערים הדל של המחזור ניצחה הקבוצה של עמיר נוסבאום בפעם השנייה ברציפות והיא כבר במקום השני בטבלה, המוליך בסיום העונה לליגת העל. כבר בדקה ה-5 קיבלה האורחת פנדל, אותו שלח יניב מזרחי פנימה. בדקה ה-34 שוב הורה שופט המשחק על הנקודה הלבנה לזכות תל אביב בת ים ושוב מזרחי דייק - 0:2 לאורחת במחצית. אוהד חזות רק צימק עבור המארחת (87) כששער של אייל חן שלוש דקות בתוך תוספת הזמן קבע את תוצאת המשחק.

סקציה נס ציונה - הפועל ניר רמת השרון 1:0

הנושרת מליגת העל קיוותה להשיג ניצחון שלישי ברציפות ולהישאר במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה, אך אביאל בן חמו מרמת השרון חשב אחרת, וכבש בדקה ה-67 את מה שהתברר בסופו של דבר כשער הניצחון של האורחת, שעולה למקום החמישי על חשבון נס ציונה, עם אותו מספר נקודות אך יחס שערים עדיף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רם לוי עם פז בן ארי שחקני הפועל פתח תקוה. דני מרון
הפועל פתח תקוה חזרה להפסיד. פז בן ארי ורם לוי/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם 1:0

אחרי שהצליחה לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם 0:1 בחוץ על הפועל רעננה חזרו המלאבסים לסורם ורשמו הפסד ביתי נוסף, הפעם להפועל אום אל פאחם. האורחת מבחינתה עם ניצחון שני ברציפות והיא כבר במקום ה-9, זאת לעומת הפועל פתח תקוה שנותרה במקום ה-14. גאירה ג'וף כבש אצ השער היחיד במשחק בדקה ה-7. המארחת נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-45 לאחר שרם לוי ראה את הכרטיס האדום.

הפועל עכו - מכבי אחי נצרת 0:1

שתי הקבוצות הגיעו בכושר רע לקרב הצפוניות, והקבוצה של אלי כהן יצאה עם שלוש נקודות יקרות ועל הדרך הצליחה לקטוע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. אחי נצרת עם הפסד רביעי מתוך חמשת משחקיה האחרונים והיא יורדת למקום העשירי. רז טוויזר כבש בדקה ה-15 את השער היחיד במשחק, ועכו נצמדת לנצרת בטבלה עם 17 נקודות.

הפועל איכסל - הפועל ראשון לציון 0:0

שתי הקבוצות שגם כך הגיעו במומנטום לא מי יודע מה למשחק היום, איכזבו וניפקו משחק נטול שערים. איכסל, שפתחה את העונה בצורה נהדרת ממשיכה במגמת הירידה שלה והיא כבר עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון. הכתוומים מנגד קטען אומנם רצף של שני הפסדים, אך גם הם לא אספו שלוש נקודות כבר שלושה משחקים ברציפות.

seperator

משחק נוסף:

מ.ס. כפר קאסם - הפועל עפולה 0:1
כבשו לכפר קאסם: עוז פרץ (83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully